Witchfire zalicza opóźnienie. Polacy chcą wrzucić do gry walkę w otwartym świecie
Od lat czekamy na pozytywne informacje na temat premiery Witchfire, ale przyjemności od ekipy Adriana Chmielarza zostaną zaoferowane szerokiej publice w przyszłym roku. Twórcy postanowili opóźnić premierę Wczesnego Dostępu na Epic Games Store.
Witchfire zostało oficjalnie zaprezentowane w grudniu 2017 roku i od tego czasu czekamy na większe materiały z gry oraz w zasadzie możliwość zagrania w nową pozycję The Astronauts. Twórcy chcieli wrzucić tytuł do Wczesnego Dostępu pod koniec 2022 roku, jednak postanowili rozbudować grę i zaoferować pozycję w późniejszym terminie.
Dyrektor kreatywny i współzałożyciel studia, Adrian Chmielarz, potwierdził, że deweloperzy zmienili decyzję dotyczącą premiery, ponieważ gra otrzyma bardziej rozbudowany system walki:
„Funkcja jest już w wdrożona 95%. Dzięki niej gra jest lepsza. Ciężko jest mi sobie wyobrazić, że gracz nie miał wcześniej tej wolności. Jasne, nadal możesz zostać uwięziony przez wiedźmę w tym czy innym miejscu, a niektóre drzwi będą zamknięte, dopóki nie znajdziesz klucza, i może być zbyt niebezpiecznie wchodzić do obszarów bliżej bossa, zanim będziesz gotowy - ale świat jest szeroko otwarty, abyś mógł go eksplorować w niemal dowolnej kolejności, i jak chcesz możesz zarówno iść do przodu, jak i cofać się”.
Na więcej szczegółów dotyczących gry musimy zaczekać, jednak wiele na to wskazuje, że ciekawe szczegóły dotyczące Witchfire pojawią się jeszcze w październiku – studio szykuje Witchfire Halloween Week, podczas którego nie zobaczymy nowych materiałów, ale poznamy historię, świat oraz zobaczymy grafiki z tytułu, który trafi do graczy w przyszłym roku.
Trudno jednak powiedzieć, kiedy zadebiutuje pełna wersja Witchfire. Aktualnie The Astronauts zapowiedziało jedynie wydanie na PC.