Humankind nie zadebiutuje na konsolach i w Xbox Game Pass w listopadzie. Twórcy natrafili na problemy
Nie możemy liczyć na listopadową premierę Humankind. Gra miała ozdobić biblioteki graczy już na samym początku przyszłego miesiąca, ale deweloperzy natrafili na niespodziewane problemy, przez które zdecydowali się opóźnić debiut produkcji.
Humankind to strategia turowa typu 4X, która zadebiutowała na rynku w 2021 roku – aktualnie tytuł jest dostępny wyłącznie na PC. Amplitude Studios z pomocą Segi przygotowało odpowiedź na serię Sid Meier's Civilization. Gra dotychczas zebrała noty na poziomie 80%.
W czerwcu potwierdzono konsolowe wydanie produkcji, która ma zadebiutować na PlayStation 5, Xboksach Series X|S, PlayStation 4, Xboksie One oraz w Xbox Game Pass. Twórcy jednak musieli przełożyć debiut, ponieważ na dosłownie ostatniej prostej napotkali na niespodziewane problemy.
„Wiemy, że będzie to frustrujące dla wielu z was, ale wierzymy, że to opóźnienie jest najlepszą decyzją, ponieważ chcemy mieć pewność, że dostarczymy graczom konsolowym najlepsze możliwe doświadczenie. Niestety, nie jesteśmy w stanie podać teraz ram czasowych dotyczących nowej daty premiery, ale zaktualizujemy was wszystkich tak szybko, jak tylko będziemy mogli”.
Deweloperzy nie potwierdzają, co dokładnie się wydarzyło, a nawet nie poznaliśmy potencjalnej daty premiery. Amplitude Studios chce się jednak upewnić, że będzie mogło zapewnić graczom jak najlepsze doświadczenie, więc zespół postanowił przełożyć premierę gry.
Jak wiadomo dobre wrażenie można zrobić tylko raz, a wprowadzając na konsolowy rynek nowe IP, na pewno warto zadbać, by pozycja od premiery prezentowała oczekiwany poziom, więc deweloperzy zdecydowali się opóźnić debiut Humankind.