Elden Ring z ray tracingiem! Lance McDonald odblokował ustawienia graficzne i gra może otrzymać więcej DLC

Gry
1953V
Elden Ring Boss
Wojciech Gruszczyk | 14.10.2022, 15:26

From Software na pewno pracuje nad udostępnieniem opcji ray tracingu w Elden Ring. Lance McDonald zdołał odblokować niedostępną funkcję, która aktualnie nie została dopracowana i nie oferuje oczekiwanej jakości.

Już wczoraj informowaliśmy o nowej aktualizacji do Elden Ring – Lance McDonald wspomniał o nowej wzmiance w kodzie gry. Firma dodała informacje dotyczące włączenia ray tracingu w menu, ale produkcja ostatecznie nie otrzymała stosownej funkcji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Insider, który przygotował patch odblokowujący rozgrywkę w 60 klatkach w Bloodborne, zajął się tematem i dzięki przygotowaniu małej modyfikacji mógł odblokować ukrytą opcję. Elden Ring faktycznie otrzymało opcję włączenia ray tracingu, jednak aktualnie propozycja nie wygląda najlepiej.

„Udało mi się włączyć Ray Tracing w najnowszej aktualizacji Elden Ring z małą łatką do pliku wykonywalnego. Jednak wydaje się, że na razie [tryb] jest całkowicie zepsuty, zakładam, że brakuje niektórych shaderów lub coś takiego. (używam GeForce RTX 2070super)”.

Jest to bardzo ciekawa sytuacja, która potwierdza, że From Software pracuje nad ulepszeniem grafiki w swoim wielkim hicie. Trudno jednak aktualnie powiedzieć, na jakie platformy będzie miała trafić nowa opcja.

Warto jednocześnie zauważyć, że w plikach gry pojawiły się nowe elementy, które aktualnie nie są opublikowane, a dodatkowo w ich opisie pojawia się wzmianka „DLC01”. Gracze sugerują, że From Software może szykować więcej niż jeden dodatek i w przyszłości pojawią się „DLC02” czy też nawet „DLC03”. Aktualnie jednak żadne rozszerzenia nie zostały zapowiedziane.

undefined

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.

Źródło: Lance McDonald

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper