Star Wars Jedi: Ocalały ma otrzymać krótką kampanię marketingową. EA szykuje się na premierę
Electronic Arts skupia się teraz na promocji Need for Speed Unbound, ale firma jednocześnie planuje następne działania. Jeszcze w 2022 roku ma ruszyć kampania promocyjna Star Wars Jedi: Ocalały i także w tym wypadku będziemy świadkami szybkiej prezentacji.
Część wydawców przyzwyczaiło graczy do wielomiesięcznych kampanii, podczas których małymi krokami są odkrywane kolejne elementy nadchodzących gier. EA w przypadku Need for Speed Unbound zdecydowało się na znacznie krótszy okres od prezentacji do premiery i identyczną drogą ma podążyć Star Wars Jedi: Ocalały.
Tytuł Respawn Entertainment został już oficjalnie zaprezentowany, ale od tego czasu nie otrzymaliśmy żadnych szczegółów oraz nowych materiałów z pozycji. Sytuacja ma zmienić się w grudniu, ponieważ dopiero w tym momencie EA będzie gotowe na promocję tytułu.
Wiadomość ujawnił Jeff Grubb, który podczas ostatniego programu GiantBomb, wspomniał, że EA planuje krótszą kampanię marketingową:
„Nadal jest na dobrej drodze do tej marcowej premiery, tak jak mówiliśmy przez cały czas, tak jak przez cały czas Electronic Arts przedstawiało w swoich raportach o zarobkach dla inwestorów – wielka gra od partnera nadchodzi”.
„Cóż, nie, oni mają plan. Zaczną o tym mówić w grudniu i od razu przejdą do premiery właśnie wtedy. W tej chwili nie ma żadnego problemu z grą. Kto wie, coś może się zmienić, ale teraz nie ma problemu. To był po prostu zawsze plan, aby mieć dość krótkie okno, kiedy będą promować produkcję, i nie sądzę, że będzie to miało jakiś negatywny wpływ”.
Dziennikarz wspomniał, że konkretny materiał z gry możemy zobaczyć na The Game Awards 2023 (8 grudnia), a samą premierę mogą jeszcze ruszyć zewnętrzne ruchy innych korporacji – jak wiadomo Sony wciąż szykuje PlayStation VR 2 na początek 2023 roku. Mimo wszystko fani nie powinni się obawiać, ponieważ pozycja wciąż powstaje i zmierza w dobrym kierunku.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars Jedi: Ocalały.