God of War Ragnarok w nawet 120 fps. Gra oferuje 4 tryby rozgrywki

Gry
3142V
God of War
Wojciech Gruszczyk | 21.10.2022, 15:58

God of War Ragnarok nie będzie kolejną wielką przygodą, która zadebiutuje pod koniec 2022 roku i nie zaoferuje graczom 60 klatek na sekundę. Gracze w tym wypadku mogą liczyć nawet na 120 fps – deweloperzy przygotowali cztery graficzne tryby.

W ostatnich dniach sporo słyszeliśmy o wielkich produkcjach zmierzających na konsole aktualnej generacji, które oferowały zaledwie jeden tryb graficzny i nawet miały problem z utrzymaniem 30 klatek na sekundę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Santa Monica Studio nie zawiodło szerokiej publiki i God of War Ragnarok od premiery na PlayStation 5 zapewni aż cztery tryby – gracze będą mogli skupić się na grafice lub płynności, a nawet otrzymają możliwość wybrania półśrodka.

God of War Ragnarok – 4 tryby wyświetlania:

  • Rozdzielczość - 4K/30FPS zablokowane
  • Wydajność - 60 FPS zablokowane
  • Rozdzielczość (High Frame Rate) - 4K/40FPS zablokowane
  • Wydajność (High Frame Rate) - docelowo 120 FPS

Gracze oczywiście nie mogą liczyć na stałe 120 klatek, jednak podczas pierwszych godzin w wielu momentach mogłem doświadczyć 80-90 fps. Jest to naprawdę dobra wiadomość dla użytkowników PS5, którzy posiadają w domach odpowiednie telewizory lub monitory – sprzęt musi wspierać HDMI 2.1.

Jeśli jesteście zainteresowani God of War Ragnarok, to TUTAJ znajdziecie nasze pierwsze wrażenia z gry, a pełną recenzję przeczytacie na początku listopada.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.

Źródło: Własne

Komentarze (136)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper