Gry sportowe zdominowały sprzedaż w USA. W październiku na tronie zasiadała FIFA 23
Jeśli chodzi o sprzedaż gier, końcówka roku jest zawsze w wielu miejscach na świecie imponująca. To właśnie na ostatnie 3-4 miesiące szykowane są często największe premiery i najbardziej wyczekiwane debiuty. To sprawia, że z jednej strony konkurencja jest ogromna, a z drugiej, gracze są skłonni wydawać naprawdę niemałe sumy na swoje ulubione hobby. Z tego względu wszystkie rankingi są niezwykle ciekawe.
A we wrześniu, jak praktycznie rokrocznie, rządzą gry sportowe! Ekipa z NPD, jak każdego miesiąca, udostępniła dla nas zestawienie sprzedażowe z ubiegłego miesiąca. Co najlepiej świadczy o urodzaju? Choćby fakt, że na dziesięć najchętniej kupowanych projektów w Stanach Zjednoczonych, aż sześć zadebiutowało we wrześniu! Mało tego, cztery na pięć pierwszych to również świeżutkie debiuty. Sprawdźcie sami:
Sprzedaż gier w USA we wrześniu 2022:
- FIFA 23 (Electronic Arts)
- Madden NFL 23 (Electronic Arts)
- NBA 2K23 (Take Two)
- Splatoon 3 (Nintendo)
- The Last of Us: Part I (Sony)
- Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection (Konami)
- Saints Row (Plaion)
- JoJo’s Bizarre Adventure: All Star Battle (Bandai Namco Entertainment)
- Elden Ring (Bandai Namco Entertainment)
- Mario Kart 8 (Nintendo)
Już gołym okiem widać, że dziewiąty miesiąc bieżącego roku zdominowały gry sportowe - to do nich należy całe podium! A doliczając do tego inną pozycję, gdzie również rywalizuje się niejako na zasadach sportowych, a więc kapitalny Splatoon 3, możemy mówić o jeszcze większym panowaniu. Dajcie znać, które z powyższych produkcji mieliście przyjemność ograć, a które wciąż są jeszcze przed Wami.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do FIFA 23.