God of War Ragnarok jest przeznaczony dla jak największej liczby graczy. Twórcy pokazali opcje dostępności
Deweloperzy pracujący w szeregach PlayStation dokładają wszelkich starań, by każda debiutująca produkcja usatysfakcjonowała wszystkich odbiorców - również tych posiadających pewne niepełnosprawności czy ograniczenia. Najnowsza przygoda Kratosa i Atreusa doczekała się wielu udogodnień wpływających nie tylko na ułatwienie rozgrywki, ale zapewnienie jak najlepszych wrażeń.
Społeczność graczy jest niezwykle różnorodna – i nie mam tutaj na myśli tylko entuzjastów elektronicznej rozgrywki z różnych rejonów świata. Różnimy się wieloma doświadczeniami, umiejętnościami oraz stanem zdrowia. Ekipy PlayStation pragną wychodzić naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, dlatego od dawna już na początkowych etapach produkcji analizują możliwe do wprowadzenia opcje dostępności.
W God of War Ragnarok nie brakuje wszelkiego rodzaju udogodnień oraz ulepszeń. Współpracując z konsultantami oraz testerami z pewnymi ograniczeniami, od początku artyści, programiści i projektanci analizowali wszelkie dostępne funkcje, w wyniku czego przygotowano zestaw opcji poprawiających doświadczenie. Dzięki temu nowa opowieść o Kratosie stała się najbardziej przystępną grą z serii.
„Wśród najważniejszych obszarów innowacji w God of War Ragnarok jest wprowadzenie ułatwień dostępu w zakresie sterowania kontrolerem. Gracze mogą teraz zmieniać przypisanie przycisków pada czy wybierać spośród większej liczby gotowych ustawień” - zdradziła Kate Marlin, starsza producentka w zespole ds. rozgrywki.
Warto przypomnieć, że podobne udogodnienia pojawiły się między innymi w The Last of Us Part II i The Last of Us Part I. Sony chce oferować swoje przygody szerokiej publice, więc możemy liczyć, że rozbudowane funkcje dostępności pojawią się w kolejnych tytułach PlayStation Studios.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.