Tona szczegółów z The Evil Within

Gry
892V
Tona szczegółów z The Evil Within
Wojciech Gruszczyk | 10.09.2014, 15:31

W najnowszym numerze Game Informera znajdziecie spory artykuł dotyczący The Evil Within. Dziennikarze zapoznali się z dziełem studia Tango Gameworks i postanowili przedstawić swoje wrażenia. Tekst zawiera spoilery.

Staraliśmy się wybrać te najbardziej sensowne i najmniej niepożądane informacje:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Produkcja posiada sporą ilość wrogów, pułapek oraz różnorodne otoczenie. Przeciwnicy i pułapki w trakcie gry pojawiają się losowo.
  • Wprowadzenie do produkcji zostało znacząco zmienione względem wersji demonstracyjnych oraz udostępnionych materiałów. Zmiany są widoczne w dialogach, prowadzeniu scen itd.
  • Gra rozpoczyna się od momentu badania zbrodni w Beacon Hospital (widzieliśmy to na trailerach), ale później bohater trafi do wielu innych miejsc.
  • Pierwszy rywal ma wzbudzić w nas podobne odczucia, jak pierwsze spotkanie z zombie w Resident Evil 1. Będzie to istota podobna do człowieka.
  • Pierwszy boss to sadysta z piłą łańcuchową, który goni bohatera w 3 rozdziale. Gracze mogą z nim zawalczyć bezpośrednio, chować się i atakować z zaskoczenia lub wykorzystywać pułapki.
  • W trakcie rozgrywki wielokrotnie będziemy dokonywać wyborów.
  • Jedną z pułapek w grze jest katapulta, która rzuca nożami. Podczas rozgrywki zabawimy się w „kotka i myszkę” z wrogami i będziemy wykorzystywać pułapki.
  • Dziennikarze chwalą AI wrogów oraz partnera, który pomaga bohaterowi w jednym z rozdziałów. Partner jest precyzyjny, inteligentny, potrafi odpowiednio zareagować na groźne sytuacje i nie jest niewidzialny dla rywali.
  • W wiosce znajdziemy wiele pułapek rozrzuconych losowo.
  • W grze pojawią się niewidzialni wrogowie – poznamy ich położenie patrząc na ruch wody lub nasłuchując kroków.
  • Na jednym z screenshotów autorzy pokazali nowy typ przeciwników – będzie to wielka masa stopionych ludzkich ciał.
  • Produkcja to połączenie survival horroru z psychologicznym thrillerem, a zarazem japońskiego horroru z zachodnim. W tej kwestii zmieniono wiele od ostatnich pokazów.
  • Mikami stwierdził, że stworzenie odpowiedniego balansu pomiędzy wyzwaniem a przyjemną rozgrywką (zabawą) było naprawdę trudne. Autorzy w kółko odtwarzali poszczególne sekcje, aby upewnić się, że zabawa i wyzwanie będą odpowiednio zbalansowane.
  • Produkcja rozpoczyna się od podróży samochodem – Sebastian, Julia i Joseph jadą na miejsce zbrodni. Sebastian jest policjantem w stylu noir, który zazwyczaj analizuje sytuacje, podejmuje ryzyko i od czasu do czasu rzuca trochę suchego humoru. Julia jest znacznie bardziej tolerancyjna, zwalcza stres głupimi żartami i jest fanką horrorów. Joseph jest spokojny i dokładnie analizuje wszystkie sytuacje, chce pomagać ludziom.
  • Produkcja charakteryzuje się bardzo różnorodną rozgrywką – czasami można poczuć, że gramy w starego Residenta, innym razem w Silent Hilla, a są też momenty, w których odczujemy inspirację Eterenal Darkness, czy też F.E.A.R.
  • Ukończenie 5 pierwszych rozdziałów (z 16) zajmuje 4-5 godzin.
  • Pierwszy rozdział jest głównie liniowy (pościg).
  • Lustro zabierze nas do alternatywnej rzeczywistości, gdzie można poprawić bronie.
  • Drugi rozdział rozpoczyna się w okolicy jeziora – pozwala na dużą eksplorację terenu.
  • Różnorodność wrogów jest imponująca – zombie mogą korzystać ze wszystkich rodzajów broni białej. W pewnym momencie jeden z nich siedzi na balkonie i strzela do bohatera, gdy ten znajdzie się zbyt blisko.
  • Produkcja jest trudna, ale punkty kontrolne zostały wykonane w dobrych miejscach.

Jak Wam się podoba? Mam wrażenie, że produkcja będzie dużym połączeniem wielu ostatnich pozycji. 

Źródło: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=892019

Komentarze (32)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper