Next-genowy Wiedźmin 3 naprawiany. Oto 4 problemy, którymi deweloperzy zajmują się priorytetowo
W minioną środę odbyła się premiera "next-genowej" aktualizacji do Wiedźmina 3. Nie była ona jednak spokojna, szczególnie dla posiadaczy PC-tów, którzy muszą zmagać się z wieloma problemami występującymi szczególnie podczas używania technologii śledzenia promieni.
CD Projekt RED poprzez oficjalne forum studia postanowiło po raz kolejny zabrać głos i przedstawiło 4 błędy, które deweloperzy chcą priorytetowo wyeliminować. Są to:
- Wyrzucanie gry do pulpitu na PC (studio zaleca w międzyczasie aktualizację sterowników);
- Niemożliwe zaktualizowanie gry poprzez platformę Origin;
- Niska wydajność rozgrywki z ray tracingiem na kartach graficznych od firmy Intel;
- Niedostępność rozszerzeń fabularnych w niektórych regionach w wersji PS5.
Twórcy pracują nad naprawieniem powyższych problemów i jednocześnie podkreślają, że jeśli rozgrywka w Wiedźmina 4 w wersji 4.0 na PC jest naszym zdaniem niezadowalająca, to powinniśmy wybrać w ustawieniach graficznych wersję z DirectX 11, która jest pozbawiona niektórych ulepszeń. Edycja z ray tracingiem jest dostępna wyłącznie w DirectX 12.
Gracze posiadający słabszy sprzęt, u których występują problemy z wydajnością, mogą spróbować zagrać przy użyciu DirectX w wersji "11".