Call of Duty Warzone 2.0 wygląda tragicznie na XOne. Gracze na last-genowych konsolach prowadzą nierówną walkę
Czy osoby grające na PS4 i XOne mają mniejsze szanse w starciach w Call of Duty Warzone 2.0, niż gracze prowadzący rozgrywkę na PS5 i XSX/XSS? Tematem zajęli się eksperci z Digital Foundry.
Niestety potwierdzają się obawy wielu fanów. Bawiąc się w Call of Duty Warzone 2.0 na PS4 i XOne uzyskujemy nie tylko brzydsze tekstury, znacznie węższy promień rysowania obiektów oraz LoD, ale również bardzo nierówny framerate (często spadający poniżej 50 fps). Last-genowe wydania Warzone 2.,0 według redaktora Digital Foundry, „niewątpliwie wpływają negatywnie na szansę sukcesu w walkach osób bawiących się na PS4 i XOne”.
Framerate spada często w okolice 50 fps na PS4. Sytuacja wygląda jednak naprawdę źle na Xbox One S, gdzie obraz, generowany często w zaledwie 40 fps, bywa tak rozmazany (rozdzielczość spada momentami do 800x450), że trudno prowadzić normalną rozgrywkę. Porównanie wydań na PS4 i XOne czeka na was w 4 minucie poniższej analizy wideo. Warto też zerknąć na 6 minutę filmiku, gdzie widać bezpośrednie zestawienie grafiki z Xbox one S i Xbox Series X.
Na szczęście znacznie lepiej sytuacja wygląda na PS4 Pro i XOne X. Mocniejsze wersje last-genowych konsol zapewniają prawie idealny poziom 60 fps i znacznie lepszą szczegółowość obrazu, niż PS4 i XOne (porównanie dostępne w 8 minucie filmiku).