PlayStation będzie płacić graczom. Sony woli zatrudnić fanów niż specjalistów z obsługi klienta
Sony postanowiło wykorzystać wiedzę graczy na temat marki PlayStation. Korporacja dołączyła do programu firmy Limitless Technology, by społeczność mogła pomagać innym fanom i zainteresowani mogą za swoją pomoc otrzymać wynagrodzenie.
W zeszłym miesiącu Sony zamknęło pogram Ask PlayStation, dzięki któremu klienci mogli otrzymać fachową pomoc od przeszkolonych pracowników japońskiej korporacji. Nie musieliśmy długo czekać na zaproponowanie nowego rozwiązania – korporacja wykorzysta Limitless Technology, by rekrutować graczy do współpracy.
Przedstawiciele społeczności mogą zostać agentami wsparcia PlayStation i będą pracować online. Użytkownicy mogą rozwiązywać problemy innych graczy i otrzymywać za to pieniądze:
„Współpracujemy z ludźmi z Limitless, aby zaoferować ci możliwość sprawdzenia swojej wiedzy na temat PlayStation i otrzymania wynagrodzenia za wspieranie innych graczy w ich pytaniach”.
Redakcja PlayStation LifeStyle potwierdza, że otrzymała zaproszenie do współpracy, dzięki której gracze będą mogli pomagać innym sympatykom PlayStation. Trzeba jednak zwrócić uwagę, że Limitless nie zdecydowało się na rozbudowaną rekrutację i zatrudnianie najlepszych specjalistów – firma potwierdza, że pracę otrzyma „kto pierwszy, ten lepszy”
„Limitless upoważnia cię do zarabiania pieniędzy za pomoc markom, które kochasz. Połączyliśmy siły z Sony PlayStation, aby pomóc Ci zarobić gotówkę za wspieranie konsumentów Sony PlayStation w ich pytaniach”.
Gracze otrzymają 10 dolarów (~ 44zł) za dołączenie do programu, a następnie 1,20 dolara (~ 5,2 zł) za każde rozwiązane pytanie. Czy będzie to lepsza pomoc od fachowców? Czas pokaże.