High on Life hitem. Gra pobiła największe serie Microsoftu i jest najpopularniejszym tytułem w Xbox Game Pass
High on Life nie zdobyło zawrotnych ocen, dzięki którym podbiłoby rankingi, jednakże już wczoraj wspominaliśmy, że szalona produkcja radzi sobie bardzo dobrze na Xboksach i Steam. Nie minęło zbyt dużo czasu, a tytuł osiągnął jeszcze lepsze rezultaty i stał się najpopularniejszą propozycją dostępną w Xbox Game Pass.
High on Life to pełna humoru strzelanka, która jest jedną z ostatnich nowości dostępnych w ramach amerykańskiego abonamentu. Choć wydawać by się mogło, że nowe IP nie ma zbyt dużych szans w starciu z największymi markami, okazuje się, że pomysł Squanch Games i nazwisko Justina Roilanda, jednego z twórców animacji „Rick i Morty” wpłynęły na spory sukces. Gra zdołała pobić największe serie Microsoftu i okazała się najpopularniejszą produkcją w katalogu Xbox Game Pass.
„High on Life wyprzedziło Minecrafta i stało się najpopularniejszą grą w ramach subskrypcji Game Pass. Niesamowity wynik, biorąc pod uwagę silną pozycję Minecrafta i Forzy Horizon 5 na szczycie listy.
Jestem teraz całkiem pewien, że High on Life to największa premiera Game Passa „Day 1” w 2022 roku”.
High on Life has passed Minecraft to become the #1 Most Popular Game on Game Pass. Incredible result given the staying power Minecraft and Forza Horizon 5 have at the top of the chart
— Benji-Sales (@BenjiSales) December 19, 2022
I'm pretty confident now High on Life is the biggest Game Pass "Day 1" launch of 2022. pic.twitter.com/KU7AXSRon8
Benji-Sales uważa, że tytuł może być największą tegoroczną premierą Microsoftu w Xbox Game Pass. Co ciekawe, pamiętajmy, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy amerykański producent wrzucił do katalogu wiele lepiej ocenianych produkcji, które doczekały się o wiele bardziej rozbudowanej promocji.
Można jednak śmiało podejrzewać, że udostępnienie High on Life pod koniec roku było całkiem rozsądną decyzją – w grudniu nie brakowało nowych tytułów z segmentu AAA, lecz niektóre z nich zawiodły oczekiwania. Jednocześnie społeczność skoncentrowana wokół Xbox Game Pass na pewno chętniej sięgnęła po nietypową, ale przepełnioną humorem, strzelankę w ramach abonamentu niż kupiła kolejną grę za 280-330 zł.