Witchfire zachwyci fanów dynamicznego strzelania. Polacy pokazują gameplay i potwierdzają implementację DLSS 3
Witchfire to najnowsza produkcja rodzimego The Astronauts. Premiera gry zbliża się wielkimi krokami, więc już dzisiaj możemy sprawdzić nowy zwiastun. Deweloperzy potwierdzili, że gra otrzyma wsparcie DLSS 3.
The Astronauts wciąż nie potwierdziło ostatecznej daty premiery Witchfire, ale produkcja zbliża się wielkimi krokami, więc dzisiaj możemy spojrzeć na nowy zwiastun. Deweloperzy pokazują kilka ładnych ujęć z gry i przygotowują zainteresowanych na debiut.
Witchfire wykorzysta możliwości DLSS 3, co na pewno pomoże graczom w osiągnięciu oczekiwanej płynności. Zespół prowadzony przez Adriana Chmielarza stawia na bardzo dynamiczną walkę z kolejnymi demonami, więc wsparcie technologii na pewno zostanie dobrze odebrane przez osoby zainteresowane tytułem.
Adrien Chmielarz w specjalnej wypowiedzi podkreślił, że dzięki DLSS 3 gracze będą mogli osiągnąć „pozornie niemożliwą” jakość rozgrywki, ponieważ użytkownicy nie będą zmuszeni do obniżania jakości grafiki, by otrzymać jak najlepszą płynność rozgrywki.
Zdaniem dyrektora kreatywnego to „idealne rozwiązanie dla gry takiej jak Witchfire”, w których liczy się szybka akcja oraz piękna grafika.