Hogwarts Legacy jest już sprzedażowym hitem. Na miesiąc przed premierą gra cieszy się wielkim zainteresowaniem
Często słyszę zwrot „remember, no preorders”, ale jak widać nie wszyscy gracze czekają na premiery, by przekonać się, jak ostatecznie będą prezentować się gry. Hogwarts Legacy jest tego najlepszym przykładem.
Hogwarts Legacy zadebiutuje za 31 dni i na dobry początek produkcja zostanie udostępniona na PlayStation 5, Xboksach Series X|S i komputerach osobistych. Za 84 dni odbędzie się debiut na PS4 i XOne, a za 196 dni na Switchu.
Deweloperzy i wydawca zdecydowali się podzielić premierę, ale możemy przypuszczać, że firmy nie narzekają, ponieważ na miesiąc przed debiutem Hogwarts Legacy jest sprzedażowym hitem na platformie Valve.
Tytuł w uniwersum J.K. Rowling jest aktualnie na 5. miejscu wśród bestsellerów Steam, ale warto podkreślić, że zestawienie opiera się na przychodach, a nie sprzedaży jednostkowej. Jest to istotne, ponieważ Hogwarts Legacy wyprzedzają jedynie pozycje free-2-play (Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2 i Apex Legends) oraz sprzęt (Steam Deck) – należy zwrócić uwagę, że wymienione tytuły F2P opierają się na mikrotransakcjach.
Jeśli jednak liczymy wyłącznie gry premium, to właśnie Hogwarts Legacy jest aktualnie najlepiej sprzedającą się produkcją na Steam. Gra zadebiutuje dopiero w przyszłym miesiącu, a teraz cieszy się większym zainteresowaniem od między innymi Call of Duty: Modern Warfare 2 czy też najnowszej odsłony serii FIFA.
Warner Bros. może mówić o sukcesie, ponieważ musimy pamiętać, że wielu graczy nie składa zamówień przedpremierowych – jak jednak widać nawet w tej sytuacji tytuł cieszy się ogromnym zainteresowaniem.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Hogwarts Legacy.