Twórcy Skull and Bones tłumaczą 6 opóźnienie premiery. Studio chce zapewnić najlepsze możliwe doświadczenie
Zespół z Ubisoftu wydał krótkie oświadczenie, w którym podkreślił, że Skull and Bones potrzebuje jeszcze „trochę więcej czasu”, by zespół mógł dopracować pozycję i zaoferować jak najlepszą grę. Twórcy jednak wciąż realizują wizję i chcą zaskoczyć szeroką publikę.
W czerwcu 2017 roku zaprezentowano pierwszy zwiastun i fragmenty rozgrywki ze Skull and Bones, ale następnie produkcja zmierzyła się z najróżniejszymi problemami. Twórcy w międzyczasie zdążyli sześciokrotnie przełożyć premierę gry i aktualnie tytuł ma trafić na rynek w okresie od 1 kwietnia 2023 roku do 31 marca 2024 roku.
Ubisoft nie śpieszy się z przedstawieniem kolejnej informacji na temat debiutu pozycji, ale społeczność może mieć pewność, że tytuł wciąż powstaje i deweloperzy chcą zaoferować jak najlepszą jakość.
„Dzisiaj chcielibyśmy podzielić się aktualizacją dotyczącą naszej daty wydania, ponieważ podjęliśmy decyzję, aby opóźnić Skull and Bones.
Nasza determinacja i skupienie pozostają takie same – zaoferuj najlepsze możliwe doświadczenia od dnia premiery. Ten dodatkowy czas pomoże nam w dalszym ulepszaniu i balansowaniu doświadczeń w grze, zgodnie z Waszymi opiniami z poprzednich testów”.
Twórcy chcą dopracować pozycję, by mieć pewność, że gracze od samej premiery otrzymają odpowiednią zawartość. Jest to bez wątpienia dobra wiadomość, ale nie dziwię się, że część graczy głośno narzeka na kolejne opóźnienie debiutu.
Studio potwierdziło również, że nie zmienia planów i jutro odbędzie się pokaz Skull and Bones, podczas którego zostaną przedstawione nowe informacje na temat gry oraz otrzymamy także materiały prezentujące rozgrywkę.