Jest "kawaii" - Nintendo reklamuje nowego 3DS-a jako modny dodatek do stroju

3DS nie potrzebuje dodatkowej akcji reklamowej w Japonii. Przenośny sprzęt Nintendo cały czas sprzedaje się rewelacyjnie (jest liderem ostatnich zestawień), a do tego dwoma najpopularniejszymi tytułami w Kraju Kwitnącej Wiśni są obecnie pozycję właśnie z tej mobilnej konsolki. Nintendo uznało jednak, że warto ponownie zwrócić uwagę konsumentów na 3DS-a.
Tym razem japońska firma postawiła na "supersłodkie" i „kawaii” motywy, przy okazji reklamując nowe wersje kolorystyczne najświeższej wersji swojej konsolki. Wygląda na to, że firma zamierza podbić serca modnych młodych dziewczyn z Kraju Kwitnącej Wiśni, bo hardware występuje tu chyba trochę jako atrakcyjny dodatek do sukienki. Cóż, wygląda na to, że póki co strategia firmy sprawdza się w 100%, więc pewnie dobry efekt zostanie osiągnięty również po kilku dniach emisji rzeczonej reklamy.
W reklamie występuje gwiazdka j-popu Kyary Pamyu Pamyu. Poniżej znajdziecie jeden z jej teledysków.



