Dead Space Remake wykorzystuje potencjał DualSense. Sony potwierdza szczegóły wsparcia
Dead Space Remake to kolejna produkcja, która pozwoli nam doświadczyć wydarzeń w lepszy sposób dzięki kontrolerowi DualSense. Zespół Electronic Arts zadbał o wsparcie pada i podczas rozgrywki poczujemy kilka przyjemnych ulepszeń.
Sony w tym tygodniu będzie świętować premierę kontrolera DualSense Edge (TUTAJ nasza recenzja), więc korporacja dba, by deweloperzy pamiętali o możliwościach padów przygotowanych z myślą o PlayStation 5.
Vincent Wang, starszy kierownik ds. marki z Motive, potwierdził na blogu PlayStation kilka dobrych wiadomości – w Dead Space Remake każda broń zaoferuje unikalne doświadczenie podczas rozgrywki na DualSense, ponieważ studio wykorzystało haptyczne wibracje i adaptacyjne triggery, by usprawnić grę.
Studio zadbało, by gracze czuli opór triggera podczas korzystania z przykładowo piły plazmowej, a dodatkowo mając w rękach miotacz ognia doświadczymy drobnych wibracji, które pozytywnie wpłyną na wrażenia. Natomiast trzymając w rękach karabin pulsacyjny będziemy mogli poczuć każdy poszczególny strzał wyrzucany z broni.
Haptyczne wibracje pokażą również charakter podczas obszarów w zerowej grawitacji, ponieważ w takich momentach buty Isaaca są przyczepione do powierzchni i każdy ruch postaci będzie odczytany przez DualSense. Drżenie pada zadziała również w trakcie korzystania z modułów kinezy i stazy.
Motive pamiętało także o głośniku znajdującym się w DualSense, więc podczas podnoszenia przedmiotów lub wykonywania różnych czynności (używanie lokalizatora, uzupełnienie stazy) usłyszymy dźwięki wydobywające się z pada.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dead Space (remake).