Darkest Dungeon 2 z pełną datą premiery. Wersja 1.0 zmierza do pierwszych sklepów
Zdecydowanie za długo czekaliśmy na tę wiadomość, ale możemy szykować się na wymagającą przeprawę. Po wielu miesiącach rozwoju w ramach Wczesnego Dostępu, Darkest Dungeon 2 ma w końcu datę premiery.
8 maja wszyscy zainteresowani będą mogli zapoznać się z pełną wersją Darkest Dungeon 2 – gra od premiery będzie dostępna na Steam i w Epic Games Store. Twórcy chcą zachęcić do pozycji szeroką publikę i dzisiaj na wspomnianych platformach pojawiło się demo produkcji.
Wycinek gry zapewni dostęp do czterech początkowych bohaterów oraz do jednego regionu – śmiałkowie sprawdzą Sprawl (miasto) lub Foetor (farmy). W demie nie będą zapisywane żadne postępy pomiędzy wyprawami.
W pełnej wersji Darkest Dungeon 2 zaoferuje tuzin grywalnych bohaterów, pięć pełnych regionów, pięciu bossów końcowych oraz metagame hub z rozbudowanymi, trwałymi ulepszeniami.
Tak prezentują się najważniejsze elementy Darkest Dungeon 2:
- Biegi Roguelike, każdy z własną, rodzącą się historią: Każda wyprawa trwa od 30 minut do kilku godzin. Nawet przedwczesny koniec uzbraja cię w zasoby, które możesz przeznaczyć na ulepszenie kolejnej podróży.
- Niezapomniani bohaterowie: Odkryj i poznaj tragiczne historie pochodzenia każdego z bohaterów. Uwolnij ich pełny potencjał dzięki nowym umiejętnościom, ścieżkom, przedmiotom i nie tylko.
- Ołtarz Nadziei: Zaangażuj się w ogromny system ulepszeń i dobrodziejstw, który otwiera nowe strategie dla każdej wyprawy. Wybierz, co jest dla ciebie ważne, formułując swoje ataki na Górę.
- System pokrewieństwa: W miarę postępu podróży bohaterowie wiążą się ze sobą lub rozwijają wrogość, co prowadzi do desperacko potrzebnej synergii w walce lub dysfunkcji kończącej podróż. Zarządzaj ich stresem i interakcją, aby utrzymać drużynę razem aż do gorzkiego końca.
- Koszmarne otoczenie: Od płonącego Sprawl do chorego Foetor, długa droga do Góry będzie wyzwaniem dla twoich strategii i wytrzymałości. Zbadaj pięć odrębnych regionów, z których każdy ma swoje unikalne stworzenia i wyzwania.
W przyszłości tytuł powinien trafić na konsole, ale aktualnie czekamy na konkretne zapowiedzi. Pierwowzór został bardzo dobrze przyjęty na sprzęcie Sony, Microsoftu oraz Nintendo, więc pewnie tylko kwestią czasu jest premiera portów.