PlayStation na Super Bowl LVII. Gracze liczyli na znacznie więcej
W zeszłym tygodniu kanadyjski oddział PlayStation zaprosił graczy na Super Bowl LVII, tym samym zwiastując obiecujące ogłoszenie. Okazuje się jednak, że w przerwach od widowiska sportowego widzowie ujrzeli bardzo krótki spot, którego znaczącą część widzieliśmy na wcześniej opublikowanym zwiastunie.
„Moje oczekiwania były niskie, ale wow. Lol”, „Nie tego się spodziewałem”, „Dobrze rozegrane Sony! Szumnie zapowiadane rzeczy, a potem kompletnie nieudane”, „Serio, to było to?”, „Jestem tak rozczarowany” – to kilka komentarzy, które możecie znaleźć pod udostępnionym materiałem. Wielu entuzjastów konsolowej rozgrywki nie ukrywało swojego rozczarowania nie tylko na popularnym serwisie.
Kanadyjski oddział PlayStation zapewne nie spodziewał się, że mała zajawka tak bardzo pobudzi fanów, którzy od wielu miesięcy czekają na nowe zapowiedzi japońskiego producenta i liczą na informacje dotyczące pokazu. Zamiast tego odbiorcy mogli prześledzić bardzo krótką reklamę, której rozbudowana wersja została opublikowana już kilka tygodni temu – treść najnowszego spotu bezpośrednio odnosi się do Super Bowl.
Warto przypomnieć, że Sony przygotowuje się do premiery PlayStation VR2 – w przyszłym tygodniu gogle nowej generacji trafią do graczy.