Quantum Error wciąż powstaje. Gameplay pokazuje sporo strzelania i akcję z perspektywy trzeciej osoby
TeamKill Media chciało wrzucić Quantum Error na premierę PlayStation 5, ale jak wiadomo deweloperzy zmienili plany i gra przeszła wiele zmian. Najnowszy gameplay pokazuje nawet, że w grze nie zabraknie strzelania do żołnierzy.
Jeszcze przed premierą PS5 otrzymaliśmy pierwszą zapowiedź Quantum Error, a TeamKill Media informowało, że ich produkcja będzie pierwszym horrorem zmierzającym na konsolę Sony. Od tego czasu naprawdę sporo się wydarzyło, a tytuł ostatecznie zmierza również na Xboksy Series X|S i PlayStation 4. Deweloperzy wciąż nie są pewni, kiedy będą mogli zaoferować grę szerokiej publice, ale tytuł wciąż powstaje.
Najnowszy zwiastun pokazuje kilka ujęć z rozgrywki Quantum Error – deweloperzy potwierdzają, że stworzyli pozycję nastawioną na widok z oczu bohatera, ale gracze będą mogli włączyć także perspektywę trzeciej osoby. Tylko w niektórych momentach FPP będzie wymagane.
Twórcy świeżo po ujawnieniu IP pokazywali momenty, w których postać ma okazję walczyć z różnymi bestiami, ale okazuje się, że w trakcie opowieści będziemy także strzelać do żołnierzy Meduzy.
Quantum Error działa na Unreal Engine 5 i zaprezentowany materiał ma pokazywać wersję z PlayStation 5.