Hogwarts Legacy z pierwszymi wynikami. „Zaangażowanie graczy jest spektakularne”
Gracze niezwykle entuzjastycznie wkroczyli do murów Hogwartu i pochwycili różdżki w dłonie. Avalanche Software i Warner Bros. Discovery mają spore powody do zadowolenia, bowiem Dziedzictwo Hogwartu cieszy się ogromnym zainteresowaniem, co potwierdzają wstępne statystyki.
Pierwsze informacje z Wielkiej Brytanii, Europy, Japonii oraz z zamówień przedpremierowych pozwalają sądzić, że Hogwarts Legacy skradło serca wielu odbiorców, nie tylko tych określających się mianem fanów Harry'ego Pottera. Przedsiębiorstwo nadal wstrzymuje się przed oficjalnym ogłoszeniem wyników sprzedaży, lecz rąbka tajemnicy uchylił David Haddad, prezes Warner Bros. Games, który w trakcie rozmowy z redakcją Variety opowiedział o kapitalnej popularności produkcji.
Jego zdaniem „zaangażowanie graczy jest spektakularne”, a dobitnym dowodem tego twierdzenia są dane z rozgrywki. Do wtorku (21.02) fani spędzili w grze 267 mln godzin, wyhodowali 393 mln magicznych roślin, utworzyli 242 mln eliksirów i pokonali 1,25 mld złych czarodziejów.
Haddad porównał tytuł stworzony przez Avalanche Software do filmu „Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda”, który w 2018 roku był związany z drugą największą aktywnością społeczności. Hogwarts Legacy w ciągu zaledwie pięciu dni od premiery uzyskało o 39% lepsze wyniki od wspomnianego widowiska.
Prezes Warner Bros. Games przyznał, że korporacja nadal będzie wykorzystywać bibliotekę znanych marek do kreowania nowych produkcji, ponieważ około 70% graczy „sprawdzi grę tylko dlatego, że są fanami danego IP”.
W niedalekiej przyszłości poznamy oficjalne wyniki sprzedaży.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Hogwarts Legacy.