Dragon Age 4 z nowymi szczegółami. BioWare stawia na pełną swobodę tworzenia postaci
BioWare przybliża graczom swoją kolejną produkcję. Doświadczone studio realizuje teraz Dragon Age Dreadwolf i tym razem w grze otrzymamy dużą kontrolę rozwoju postaci, ponieważ deweloperzy przygotowali nieliniowe drzewko umiejętności.
BioWare potrzebuje dużego sukcesu, który przywróci wiarę w kanadyjskie studio. Deweloperzy przybliżają społeczności nową produkcję i w Dragon Age Dreadwolf będziemy świadkami dużej zmiany względem poprzednich odsłon serii.
Luke Barrett (projektant systemów) w nowym wpisie na blogu potwierdził, że deweloperzy w najnowszej odsłonie postawili na nieliniowy system progresji – twórcy chcą spełnić „fantazje graczy”, którzy będą mogli swobodnie rozwijać swojego bohatera.
Twórcy pokazali wstępną wersję projektu drzewka umiejętności, który przypomina płatek śniegu – na grafice widzimy sześć różnych kolorów, które najwidoczniej odpowiadają za klasy, ale tym razem nie będziemy przywiązani do jednej specjalizacji. Heros będzie mógł wybierać zdolności z różnych zestawów, co zdaniem zespołu EA ma zapewnić graczom świetną zabawę.
Trudno powiedzieć, jak finalnie będzie prezentować się drzewko umiejętności (BioWare posiada ostateczną wersję i nie może się doczekać, by pokazać graczom system) i trudno też powiedzieć, czy przedstawiony pomysł sprawdzi się w rozgrywce. Twórcy z EA chcą jednak eksperymentować i w kolejnych miesiącach powinniśmy poznać dodatkowe informacje na temat gry.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dragon Age: The Veilguard.