PlayStation Playmakers nową inicjatywą Sony. Japończycy szukają „prawdziwych fanów PlayStation”
![PlayStation logo](https://pliki.ppe.pl/storage/e5ced90bccb71aac5295/e5ced90bccb71aac5295.webp)
Japoński producent i wydawca przedstawił PlayStation Playmakers. Jest to specjalna grupa graczy, którzy jednocześnie posiadają duże zasięgi w mediach społecznościowych i będą mogli promować markę Sony. Korporacja chce realizować projekt z wielkimi gwiazdami.
Pamiętacie zaskakujące akcje promocyjne PlayStation 5 przed premierą konsoli aktualnej generacji? Polski oddział firmy zaangażował do reklamy nawet Roberta Lewandowskiego i najwidoczniej Sony chce dalej kontynuować taką formę współpracy ze znanymi osobistościami.
Korporacja przedstawiła program PlayStation Playmakers – firma powitała w rodzinie „wielu wpływowych ludzi kultury”, którzy w zasadzie będą ambasadorami marki PlayStation. Firma będzie współpracować z między innymi twórcami, sportowcami, aktorami, artystami, graczami czy też „animatorami współczesnej popkultury”.
![Nić dentystyczna ELGYDIUM Clinic niebieska 50 m](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/68/6818966/Nic-dentystyczna-ELGYDIUM-Clinic-niebieska-50-m-front.jpg)
![Klucz udarowy pneumatyczny AIRPRESS 45540](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/66/6637922/AIRPRESS-45540-front.jpg)
![Adapter USB-C - DisplayPort CABLEXPERT A-CM-DPF-01](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/11/1169705/Adapter-USB-C-DisplayPort-CABLEXPERT-A-CM-DPF-01-skos.jpg)
![Głośniki instalacyjne YAMAHA NS-IC800 Biały (2 szt.)](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/65/6516518/Glosniki-instalacyjne-YAMAHA-NS-IC800-Bialy-2szt-skos.jpg)
„Cieszymy się, że możemy powitać osobistości z całego świata, takie jak ikona NBA LeBron James, gwiazda muzyki country Jimmie Allen, aktor i komik King Bach, zawodowy sportowiec BMX Nigel Sylvester, WNBA All-Rookie NaLyssa Smith, gwiazdy NFL Ja'Marr Chase i CeeDee Lamb, francuska freestylerka Lisa Zimouche, belgijska gwiazda piłki nożnej Romelu Lukaku, brazylijski twórca treści Julio Cocielo oraz wiele innych gwiazd ze świata gier, sportu, e-sportu i rozrywki. Bądźcie czujni na ich kanałach społecznościowych, aby zobaczyć kilka zabawnych niespodzianek w tym tygodniu”.
Eric Lempel, starszy wiceprezes i szef globalnego marketingu w Sony Interactive Entertainment, podkreślił na stronie Sony ważny szczegół – korporacja chce koncentrować się na współpracy z „prawdziwymi fanami PlayStation”, którzy chcą dzielić się swoją pasją z z przyjaciółmi, społecznością i innymi graczami.
Przedstawiciel PlayStation przypomniał o sytuacji z reklamą God of War, w której wystąpił LeBron James:
„LeBron jest zapalonym graczem, a także pasjonatem swojej rodziny i społeczności. Kiedy podzieliliśmy się kreacją dla naszej kampanii "All Parents Can Relate", było to naturalne dopasowanie, ponieważ on i Bronny są wielkimi fanami God of War. Jest absolutnie fantastycznym współpracownikiem i nie moglibyśmy się bardziej cieszyć, że możemy go powitać w PlayStation Playmakers”.
Sony w kolejnych miesiącach ma przedstawić następnych partnerów PlayStation Playmakers, którzy będą promować markę PlayStation.