PlayStation i UEFA kontynuują współpracę. Sony inwestuje w UEFA Women's Football

Gry
976V
PlayStation i UEFA
Wojciech Gruszczyk | 21.03.2023, 19:49

Na kolejnych meczach Ligi Mistrzów nie zabraknie reklam PlayStation. Sony potwierdziło kontynuowanie współpracy z Uefą, a nawet japoński producent PS5 i PS VR2 postanowił rozszerzyć relację i chce promować swoje produkty na UEFA Women's Football.

UEFA rozpoczęło współpracę z PlayStation w 1997 roku i korporacje chcą dalej razem realizować kampanie promocyjne. PlayStation zostało oficjalnie partnerem UEFA Women's Football i produkty japońskiej korporacji będą promowane na kolejnych wydarzeniach aż do 2025 roku. 

Dalsza część tekstu pod wideo

„Rozszerzając partnerstwo, które rozpoczęło się w 1997 roku wraz z Ligą Mistrzów UEFA, umowa na trzy sezony oznacza, że PlayStation będzie sponsorować Ligę Mistrzów UEFA Women's, UEFA Women's EURO 2025, Mistrzostwa Europy Kobiet do lat 19 i 17, UEFA Women's Futsal EURO oraz inicjatywę UEFA Together #WePlayStrong, która ma na celu zachęcenie większej liczby dziewcząt i kobiet do gry w piłkę nożną”.

Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA, nie ukrywa, że jest to ważny moment dla całego sportu, UEFA Women's Football oraz samej Uefy, ponieważ Unia Europejskich Związków Piłkarskich może kontynuować prace nad rozwojem i wzrostem znaczenia kobiecej piłki nożnej. 

Branding PlayStation pojawi się już na dzisiejszych spotkaniach – podczas ćwierćfinałów Ligi Mistrzów Kobiet, w których zmierzą się piłkarki z FC Bayern München i Arsenal FC oraz AS Romy i FC Barcelony, a następnie jutro na spotkaniach Olympique Lyon vs Chelsea FC i Paris Saint-Germain vs VfL Wolfsburg.

Jest to na pewno ciekawa inicjatywa, która pozwoli Unii Europejskich Związków Piłkarskich realizować swoje plany, a PlayStation będzie pojawiać się na kolejnych stadionach. 

Źródło: UEFA

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper