Gran Turismo 7 z dużymi nowościami. 120Hz, VRR, kolejne samochody i więcej

Gry
2227V
Gran Turismo 7
Iza Łęcka | 29.03.2023, 11:56

Polyphony Digital nie zawodzi wiernych entuzjastów serii Gran Turismo, którzy wyczekają na znaczące aktualizacje do zeszłorocznych wyścigów. Szczegóły nadchodzącego patcha zwiastują kilka nowych funkcji i wiele nowości.

W miniony weekend informowaliśmy o kolejnych samochodach zmierzających do Gran Turismo 7, lecz najnowsze doniesienia wskazują, że deweloperzy wprowadzą jeszcze więcej udogodnień. Pliki mają trafić do graczy dopiero jutro, natomiast przez przypadek została opublikowana lista ukazująca wszelkie przewidziane zmiany.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tak jak wcześniej informowaliśmy, Gran Turismo 7 otrzyma pięć nowych pojazdów:

  • Audi RS5 Turbo DTM ’19,
  • Mazda 3 X Burgundy Selection ’19,
  • Porsche 959 ’87,
  • Porsche Carrera GTS (904) ’64,
  • Toyota Alphard Executive Lounge ’18.

Gracze sprawdzą dwa nowe układy torów (Nurburgring Endurance, Nurburgring Sprint) oraz kolejne zawody:

  • Nurburgring - Japanese 4WD Challenge 600 i World Touring Car 800,
  • Kyoto Driving Park - Porsche Cup,
  • Tokyo Expressway - Japanese 4WD Challenge 600.

Twórcy dopracowali wsparcie dla 120Hz ze zmienną częstotliwością odświeżania (VRR), co powinno pozytywnie wpłynąć na doświadczenie sympatyków gatunku, którzy korzystają z odpowiednich telewizorów lub monitorów.

W Gran Turismo 7 znajdą się także nowe fototapety, a w kawiarni GT sprawdzimy nowe menu, gdzie będziemy mogli zerknąć między innymi na „rodzinę samochodów Toyoty”.

Inżynierowie z Polyphony Digital zajęli się fizyką zawieszenia samochodów i poprawili „modele obliczeniowe geometrii zawieszenia”, które wpłyną na odczucia podczas jazdy. Zmiany mają pomóc w „poprawie stabilności orientacji samochodu podczas hamowania oraz trakcji podczas przyspieszania”.

Deweloperzy znaleźli także czas, by „poprawić stabilność” w trakcie jazdy i dopracowali modele opon, dzięki czemu podczas wyścigów dokładniej zaprezentowane zostaną wszelkie nierówności oraz „zakręty z niską prędkością”. Zespół ulepszył proces nagrzewania się i zużycia opon, a także dopracował „efekt aquaplaningu” na mokrych powierzchniach. Zgodnie z zapewnieniami gracze odczują różnice w oddziaływaniu efektów aerodynamicznych w samochodach – ze szczególnym uwzględnieniem pojazdów z Formuły 1.

To nie koniec zmian, bowiem Polyphony Digital zajęło się korektą cen legendarnych samochodów, dopracowało testy na licencje, wprowadzi zmiany w Sport Mode, a także przyjrzało się asystentowi kierowcy. Ekipa ulepszyła system zapobiegający opóźnieniom w maszynach z silnikiem z turbodoładowaniem, a także usprawniła odczuwanie rozgrywki poprzez kontroler DualSense.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Gran Turismo 7.

Źródło: GTPlanet

Komentarze (94)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper