Frank O’Connor przeprasza za 20GB patch w dniu premiery The Master Chief Collection
W piątek informowaliśmy, że prace nad Halo: The Master Chief Collection zostały zakończone, ale jednocześnie kolekcja nie zmieści się na jednej płycie. Z tego powodu zainteresowani gracze będą musieli pobrać ogromny patch w dniu premiery. Frank O’Connor – szef studia – postanowił wyjaśnić zamieszanie i przeprosił graczy.
Deweloperzy nie chcieli pozwolić, aby gracze musieli żonglować płytami, a nie było możliwości, aby całkowicie oddzielić kampanie od trybu sieciowego. Z tego powodu postawiono na dużą aktualizację w dniu premiery.
„Gra jest przeznaczona do pracy w jednym, ujednoliconym produkcie, wersja cyfrowa nie ma problemów i chcieliśmy, aby również gracze korzystający z płyt mieli takie samo doświadczenie, bez konieczności dokonywania zmian nośników.”
Warto przy tym pamiętać, że w trakcie ściągania aktualizacji będziemy mogli poznawać się z kampaniami.
O’Connor dodał, że aktualnie jedyną opcją jest postawienie na taką aktualizację. Może w przyszłym roku lub za dwa twórcy mogliby skorzystać z drugiego nośnika, ale na dzień dzisiejszy nie było innej możliwości.
Deweloper nie ma zamiaru ignorować narzekań i przeprasza zainteresowanych.
„Dla niektórych graczy będzie to po prostu irytujące i ja przepraszam za tę niedogodność. Mam jednak nadzieję, że zawartość oraz jakość pakietu im to wynagrodzi.”