Wiedźmin 3: Dziki Gon - „Rozdzielczość będzie możliwie jak najwyższa na PS4 i XOne"

Gry
2450V
Wiedźmin 3: Dziki Gon - „Rozdzielczość będzie możliwie jak najwyższa na PS4 i XOne"
Wojciech Gruszczyk | 20.10.2014, 19:27

Wiele już słyszeliśmy na temat rozdzielczości i płynności nadchodzącej przygody Wiedźmina. Jednak dyskusja jest wciąż żywa, ponieważ gracze obawiają się obniżania jakości względem wcześniej przedstawianych materiałów. Z tego powodu w tym temacie postanowił wypowiedzieć się główny programista pozycji Grzegorz Mocarski. 

Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje na rynku za 127 dni, więc twórcy mają jeszcze naprawdę sporo czasu na dopracowanie projektu. Z tego powodu Mocarski nie chce poruszać szczegółów, ale obiecuje, że CD Projekt RED stara się osiągnąć maksymalną jakość ze sprzętów.

Dalsza część tekstu pod wideo

„W tej chwili nie możemy mówić o rozdzielczości. Robimy, co możemy, aby upewnić się, że jakość jest tak wysoka jak to tylko możliwe i jednocześnie najwyższa jaką można osiągnąć.”

W podobnym tonie przedstawiciel CD Projekt RED wypowiedział się na temat fps-ów.

„Wciąż pracujemy nad optymalizacją i zobaczymy, co uda nam się uzyskać.”

Tajemniczo? Raczej normalnie, ale dobrze, że Mocarski nie zapowiada półśrodków i obiecuje, że deweloperzy chcą wycisnąć z tej opowieści ostatnie soki.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://gamingbolt.com/cd-projekt-red-lead-programmer-witcher-3-ps4xbox-one-resolution-will-be-as-high-as-possible

Komentarze (72)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper