Wiedźmin 3: Dziki Gon - „Rozdzielczość będzie możliwie jak najwyższa na PS4 i XOne"
Wiele już słyszeliśmy na temat rozdzielczości i płynności nadchodzącej przygody Wiedźmina. Jednak dyskusja jest wciąż żywa, ponieważ gracze obawiają się obniżania jakości względem wcześniej przedstawianych materiałów. Z tego powodu w tym temacie postanowił wypowiedzieć się główny programista pozycji Grzegorz Mocarski.
Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje na rynku za 127 dni, więc twórcy mają jeszcze naprawdę sporo czasu na dopracowanie projektu. Z tego powodu Mocarski nie chce poruszać szczegółów, ale obiecuje, że CD Projekt RED stara się osiągnąć maksymalną jakość ze sprzętów.
„W tej chwili nie możemy mówić o rozdzielczości. Robimy, co możemy, aby upewnić się, że jakość jest tak wysoka jak to tylko możliwe i jednocześnie najwyższa jaką można osiągnąć.”
W podobnym tonie przedstawiciel CD Projekt RED wypowiedział się na temat fps-ów.
„Wciąż pracujemy nad optymalizacją i zobaczymy, co uda nam się uzyskać.”
Tajemniczo? Raczej normalnie, ale dobrze, że Mocarski nie zapowiada półśrodków i obiecuje, że deweloperzy chcą wycisnąć z tej opowieści ostatnie soki.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.