Tom Clancy’s The Division jest przygotowywane z myślą o nowych konsolach
Od dłuższego czasu nie otrzymujemy informacji z Tom Clancy's The Division. Gra zapowiada się wyśmienicie i według wypowiedzi producenta wykonawczego możemy oczekiwać najwyższej jakości. Tytuł od początku jest przygotowywany z myślą o nowych urządzeniach.
Fredrik Rundqvist – producent wykonawczy Tom Clancy's The Division – w rozmowie z PlayStation Universe zaznaczył, że produkcja Ubisoftu to projekt stworzony z myślą o aktualnej generacji. Z tego powodu deweloperzy uniknęli problemów z przenoszeniem gry na platformy i mogli skupić się na poznawaniu sprzętów.
„Opracowaliśmy zarówno silnik jak i grę specjalnie dla konsol aktualnej generacji. W tej sytuacji nie mieliśmy żadnych problemów – te elementy zostały do tego doskonale przygotowane. Wiemy, że wiele innych gier używa starszych silników, które następnie trzeba portować. Nasz był zbudowany od podstaw. Dzięki temu możemy w pełni korzystać z możliwości PlayStation i jest to niesamowite urządzenie.”
Autorzy w trakcie projektowania nie muszą myśleć o półśrodkach i kompromisach, ponieważ skupiają się na wykorzystaniu pełnej mocy urządzeń.
Fredrik następnie dodał, że twórcy dopiero nauczą się korzystać z mocy PlayStation 4 – podobnie jak to miało miejsce z PlayStation 3.
„Myślę, że to samo stanie się z PlayStation 4. Będziemy w stanie wycisnąć z konsoli znacznie więcej, gdy nauczymy się wykorzystywać wszystkie elementy. Konsola posiada niezwykłą moc, ale musimy nauczyć się z niej korzystać.”