Twórca Cyberpunk 2077 tłumaczy przyczynę cięcia zawartości w grach
W procesie tworzenia gier, cięcia zawartości są nieuniknione. Gracze nierzadko odnajdują ślady po niewykorzystanych elementach. Dla wielu odbiorców, to często działanie na szkodę gry. Twórca Cyberpunk 2077, Paweł Sasko postanowił odnieść się do tej niekończącej się dyskusji, by wyjaśnić powód takich decyzji. Czy jego odpowiedź będzie dla Was satysfakcjonująca?
Sasko pełnił funkcję reżysera zadań do hajpowanej latami przygody w Night City. Obecnie zajmuje się dodatkiem, Phantom Liberty. W odpowiedzi skierowanej do fanów, za pośrednictwem streamu w serwisie Twitch, Sasko stwierdził, że dany content zostaje usunięty, jeśli nie spełni odpowiednich wymogów jakości. Według niego, jeśli jakość odstaje od pozostałych 9 z 10 aspektów, należy wyciąć dany element.
Niewykorzystany content nie został usunięty bez przyczyny. Jako deweloperzy, chcemy dostarczyć Wam grę bogatą w treść jak tylko się da. Taki jest nasz cel
Sasko dodał również, że za decyzją, by wyciąć daną zawartość nie stoi nic poza rozsądkiem. W tym leży odpowiedzialność projektantów. Cyberpunk 2077 przeszedł dość wyboistą drogę od chwili premiery pod koniec 2020 roku. Obecnie czekamy na zapowiedziany przez CD Projekt dodatek. Według wydawcy, konkretne informacje w temacie Phantom Liberty pojawią się w czerwcu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.