Mark Hamill w zabawnej reklamie Star Wars Jedi: Survivor. Gra EA i Respawn zadebiutowała
Electronic Arts i Respawn Entertainment mogą świętować kolejną obiecującą premierę. Najnowsza przygoda Cala Kestisa zdobywa bardzo dobre oceny, a popularność gwiezdnego uniwersum może przyczynić się do uzyskania znakomitego rezultatu sprzedaży. By podtrzymać zainteresowanie tytułem, wydawca zachęca do opowieści nową reklamą.
Yoda mógłby powiedzieć: „W tej promocji Moc jest silna, młody Padawanie” – Electronic Arts zaprosiło Marka Hamilla do przygotowania spotu promocyjnego Star Wars Jedi: Survivor. Aktor znany między innymi z roli Luke'a Skywalkera otrzymał za zadanie wyszkolenie Camerona Monaghana, który wciela się w Cala Kestisa, głównego bohatera produkcji Respawn Entertainment.
Na materiale obserwujemy, jak Hamill zasypuje młodszego aktora celnymi radami, zachęca go do bardziej emocjonalnej ekspresji, a nawet dziwi się, że do dyspozycji postaci oddana została specjalna postawa, podwójny miecz świetlny, umożliwiająca intensywny atak. Gwiazdor zapewnił także Jedi „próbę popcornu”.
Spot trwa zaledwie minutę, lecz jestem pewna, że sympatycy Gwiezdnych wojen chętnie zobaczyliby znacznie dłuższą reklamę, w trakcie której przedstawiane byłyby szczegóły kolejnych treningów i przygotowania do misji.
Star Wars Jedi: Survivor jest od dzisiaj dostępne na konsolach aktualnej generacji (PlayStation 5, Xbox Series X|S) oraz na komputerach osobistych. Zachęcamy do zapoznania się z naszą recenzją gry.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars Jedi: Ocalały.