Twórcy Elden Ring chcą szybciej wydawać gry. From Software zamierza skrócić czas pomiędzy premierami
Studio odpowiedzialne za serię Dark Souls przyzwyczaiło graczy do opracowywania kapitalnych gier, ale deweloperzy zdają sobie sprawę, że w niektórych sytuacjach fani czekali zdecydowanie za długo na debiuty nowych tytułów. From Software chce poprawić swój harmonogram premier.
W zeszłym roku odbyła się premiera Elden Ring, ale ostatni projekt studia (Sekiro: Shadows Die Twice) trafił na rynek w 2019 roku. Studio od dawna pracuje nad dwoma grami jednocześnie, więc może wydawać produkcje rok po roku (Bloodborne w 2015, Dark Souls 3 w 2016), ale pomiędzy dużymi premierami często pojawiają się 3-4 letnie przerwy.
Japończycy chcą to zmienić – Yasuhiro Kitao (producent z From Software) rozmawiając z redakcją Eurogamer potwierdził, że firma chce znacznie szybciej wrzucać na rynek „nowe i ekscytujące gry”, a zarazem skrócić czas pomiędzy premierami.
To jest nasza filozofia, która nie zmieniła się zbytnio w ciągu ostatnich dziesięciu lat, zwłaszcza od czasu, gdy Miyazaki został prezesem firmy. To obszar, do którego zawsze dążyliśmy: zawsze tworząc coś nowego, zawsze tworząc coś oryginalnego, coś, co jest dla nas interesujące i zabawne jako graczy. W tym sensie faktycznie niewiele się zmieniło. Tworzymy wiele tytułów jednocześnie, mamy kilka zespołów pracujących nad różnymi projektami. Mamy nadzieję, że uda nam się rozłożyć w czasie nasze premiery i oferować coś nowego oraz ekscytującego w nie tak długich odstępach czasu.
Zarządzanie harmonogramem to duże wyzwanie dla wielu zespołów i From Software zdaje sobie z tego sprawę. Firma wciąż się rozwija i chce teraz znacznie szybciej oferować graczom nowe przygody.
Jak wiadomo wczoraj poznaliśmy datę premiery Armored Core 6 Fires of Rubicon, a jednocześnie powstaje fabularny dodatek do From Software, ale bardzo możliwe, że nie są to jedyne pozycje od tego zespołu, które znajdują się już w produkcji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.