Star Wars Jedi: Survivor z naprawionym systemem save'ów, trybem HDR i lepszą wydajnością. Ważna aktualizacja
Poprzednia aktualizacja, wprowadzona do Star Wars Jedi: Survivor poprawiła w wyraźny sposób płynność animacji w grze. Respawn Entertaimnent nie ustaje jednak w próbach optymalizacji kodu tej chwalonej gry AAA.
O ulepszeniach framerate'u w Star Wars Jedi: Survivor pisaliśmy w poprzednim newsie, sprzed tygodnia. Teraz Respawn idzie za ciosem, publikując kolejny, ważny patch do tej nowości, wprowadzonej na konsolach i PC.
Najnowsza aktualizacja do Star Wars Jedi: Survivor zostanie dzisiaj (9 maja) opublikowana na Xbox Series X|S oraz PS5. Posiadacze PC mają otrzymać dostęp do plików "tak szybko jak to będzie możliwe, w tym tygodniu" - stwierdzili deweloperzy gry.
Patch wprowadza szereg kolejnych optymalizacji - tym razem przede wszystkim na PC. Autorzy piszą o ulepszeniu zachowania raytracingu, streamingu danych ("co zmniejszy zacięcia podczas podróży") oraz o "ulepszeniach wydajności w niektórych efektach VFX". Ten ostatni element ma zostać niedługo zaimplementowany również na konsolach. Na PC patch poprawia też zarządzanie danymi, co ma ulepszyć wydajność z wyłączonym efektem raytracingu.
Ważna zmiana z perspektywy posiadaczy PS5 to poprawa fatalnie wyglądającego trybu HDR. Aktualizacja ma rozwiązywać problem, o którym donosiliśmy jeszcze przed premierą Star Wars Jedi: Survivor w tym miejscu.
Inne modyfikacje w patchu z 9 maja to m.in.:
- Naprawienie błędów związanych z systemem save'ów.
- Naprawienie warstwy audio w pewnych momentach fabularnych.
- Naprawienie bugów, które powodowały, że Rayvisa nie dało się pokonać.
- Naprawienie problemów z animacją podczas cutscenek.
- Poprawienie przewijania tekstu.
- Eliminacja wielu przypadków zawieszania gry.
Autorzy zapowiedzieli przy okazji, że trwają prace nad ulepszeniami wydajności na PC - szczególnie w przypadku korzystania z procesorów i7 oraz i9. Pełna lista zmian czeka na was tutaj.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Star Wars Jedi: Ocalały.