The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom z wielką promocją w Polsce. Nintendo promuje oczekiwaną od lat grę
Czy The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom osiągnie sukces na miarę The Legend of Zelda: Breath of the Wild? Przekonamy się już wkrótce, ale Nintendo postanowiło w odpowiedni sposób promować produkcję i w kilku miastach w naszym kraju pojawiły się wielkie reklamy.
Reklamy dużych gier z segmentu AAA nie są niczym nadzwyczajnym w Polsce, ale powiedzmy sobie szczerze – inaczej sytuacja wygląda w przypadku Nintendo. Jeszcze kilka lat temu nie mogliśmy mówić o wielkiej obecności Big N w Polsce, ale sytuacja z The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom pokazuje, jak sporo się zmieniło od premiery Nintendo Switcha.
Nintendo postanowiło zaprosić graczy z Polski na The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom i w pięciu miastach pojawiły się wielkie banery, które mają przypomnieć zainteresowanym o nadciągającej premierze.
W Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie (x2) oraz we Wrocławiu znajdują się wielkie reklamy The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Na banerach widzimy głównego bohatera z dopiskiem „Masz moc, by zmienić wszystko” – jest to oczywiście związane z głównym wątkiem nowej opowieści oraz możliwościami Linka.
Warto przypomnieć, że to nie jedyna ciekawa akcja Nintendo w Polsce – fani Splatoona mogą wziąć udział w Mistrzostwach Polski, by następnie zaprezentować nasz kraj na Mistrzostwach Europy barwnej strzelanki Big N.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.