Final Fantasy XVI ma zachwycić jakością i zawartością. Gra zapoczątkuje nową strategię Square Enix

Posiadacze PS5 mogą spodziewać się niezwykle dopracowanej i solidnej nadciągającej odsłony serii Final Fantasy. Square Enix obiecuje, że przygoda Clive'a Rosfielda pod wieloma względami zachwyci odbiorców, będąc grą, która będzie się odznaczać „wyższą jakością”.
Japońskie przedsiębiorstwo posiada w swoim portfolio szereg interesujących marek, dlatego systematycznie możemy cieszyć się efektami prac deweloperów oraz zespołów współpracujących z SE. Firma oferuje wiele mniejszych tytułów, lecz od czasu do czasu kradnie uwagę klientów produkcjami o większym zasięgu i budżecie.
Nie jest jednak żadną tajemnicą, że działania Square Enix w zakresie promocji są często niezrozumiałe. Forspoken otrzymało wielomiesięczną kampanią marketingową, tymczasem po premierze tytuł nie był w stanie zadowolić graczy, natomiast zachwalane przez krytyków Octopath Traveler 2 doczekało się tylko kilku zwiastunów.




Japończycy planują zmienić podejście – na ostatnim spotkaniu z inwestorami przedstawiciele firmy zapowiedzieli, że pragną skupiać się na „wysokiej jakości” tytułach debiutujących na całym świecie.
Producent chce zwiększyć liczbę subskrybentów swoich gier MMO (np. Final Fantasy XIV), a jednocześnie będzie koncentrować się na uzyskaniu jak największego rozgłosu dla dopracowanych i obiecujących produkcjach.
Final Fantasy XVI jest pierwszą grą, która zgodnie z ujawnioną strategią zaoferuje „wyższą jakość”, a kolejnymi pozycjami w kolejce są Final Fantasy VII Rebirth i Kingdom Hearts 4.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XVI.