Twórcy Wiedźmin Sirius mierzą się ze zwolnieniami. Pracownicy studia CD Projekt szukają pracy
W zeszłym tygodniu informowaliśmy, że CD Projekt „zdefiniował nowe ramy” dla wciąż tajnego projektu Wiedźmin Sirius opracowywanego przez The Molasses Flood. Nie jest to jednak dobra wiadomość dla części deweloperów, ponieważ okazuje się, że niektórzy twórcy muszą szukać pracy.
CD Projekt nie potwierdziło jeszcze wielu konkretów na temat tajemniczej gry The Molasses Flood. Studio informowało, że jest to mniejsza gra dla szerszego grona odbiorców, a ogłoszenia o prace sugerowały rozgrywkę multiplayer.
W zeszłym tygodniu potwierdzono zdefiniowanie nowych ram dla projektu, dzięki którym produkcja może ponownie znajdować się w produkcji, ale nie wszyscy deweloperzy mogą kontynuować prace nad grą.
Jeszcze przed weekendem pojawiły się informacje od deweloperów, którzy zostali zwolnieni i poszukują pracy – wiadomości sugerują, że The Molasses Flood postanowiło pożegnać doświadczonych twórców.
Robert Bailey oraz Eleanore Falck przez ponad rok rozwijali grę na podstawie uniwersum Andrzeja Sapkowskiego:
Wczoraj zostałem zwolniony z Molasses Flood.
Tym razem aktualizacja bio nie jest już tak przyjemna.
Podobała mi się praca, którą wykonywałem do ostatniego dnia i chciałbym ją kontynuować.
Jeśli ktoś ma jakieś namiary na stanowisko związane z narracją i/lub tech designem, chętnie rzucę okiem.
Yesterday I was laid off from Molasses Flood.
— Robert Bailey (@thrownerror) May 12, 2023
It's not as fun to update the bio this time.
I enjoyed the work I'd been doing until my last day and would love to keep doing that.
If anyone has any leads on a narrative and/or tech design position I'd be happy to take a look.
Ze smutkiem muszę powiedzieć, że zostałam zwolniona z The Molasses Flood. Zaczynam teraz szukać nowych możliwości. Jeśli znacie jakieś przyjazne i fajne studio, które pracuje nad stylizowaną grą i potrzebuje artysty środowiska, dajcie mi znać!
I'm sad to say I was laid off from The Molasses Flood. I'm starting to look for new opportunities now. If you know of a friendly and fun studio that is working on a stylized game and needs an environment artist, please let me know!https://t.co/WG9fyS3hBVhttps://t.co/PQ9eJBRLa5
— 🍰🎀 Eleanore Falck - Looking for Work 👀 (@EleanoreFalck) May 12, 2023
Jest to o tyle interesujące, że jeszcze do niedawna The Molasses Flood szukało deweloperów, którzy będą rozwijać nowego Wiedźmina. Nie znamy skali zwolnień, ale według profilu na Linkedin studio składa się z zaledwie 43 pracowników.