Overwatch 2 bez obiecanego trybu kooperacji. Studio stawia na „niesamowite misje”
Overwatch 2 miał odróżniać się od swojego poprzednika rozbudowanym, fabularnym trybem zapewniającym rozgrywkę w kooperacji. Gra od czasu zapowiedzi przeszła jednak znaczące zmiany, firma porzuciła pierwszą część, a obiecany tryb PvE nie ujrzy światła dziennego.
Blizzard przedstawił następne atrakcje dla fanów Overwatch 2 – w 6. sezonie produkcja nie tylko otrzyma nowego bohatera wsparcia, ale również „misje fabularne”. Studio wyjaśniło, że tak naprawdę nie będziemy mieć do czynienia z trybem PvE w kooperacji, zamiast tego deweloperzy postawili na inny format rozgrywki.
Wczoraj odbyła się transmisja, podczas której Jared Neuss, producent wykonawczy Overwatch 2, potwierdził, że w 2023 roku zespół nie będzie w stanie zapewnić zawartości obiecanej 4 lata wcześniej.
Prace nad doświadczeniem PvE naprawdę nie przyniosły takich postępów, jakich byśmy oczekiwali. Zespół stworzył mnóstwo niesamowitej zawartości, więc są fantastyczne i ekscytujące misje, są zupełnie nowi wrogowie, z którymi walka dostarcza mnóstwo frajdy, a także kilka naprawdę świetnych i utalentowanych bohaterów. Niestety, wysiłek wymagany do zebrania tego wszystkiego w doświadczenie o jakości Blizzarda, które moglibyśmy wam dostarczyć, jest ogromny i tak naprawdę nie widać końca ani określonej daty, kiedy będziemy mogli wypuścić to na świat.
Studio nie chce dłużej czekać i kolejny raz przekładać premiery, więc zdecydowało się zaoferować śmiałkom „fabularne misje” zamiast kompletnego doświadczenia PvE, w którym uczestniczylibyśmy wspólnie ze znajomymi.
Biorąc pod uwagę wszystko, czego dowiedzieliśmy się o tym, co jest potrzebne do prowadzenia tej gry na poziomie, na jaki zasługujecie, jasne jest, że nie możemy zrealizować pierwotnej wizji PvE, która została pokazana w 2019 roku. Oznacza to, że nie będziemy dostarczać dedykowanego trybu bohatera z drzewkami talentów, długoterminowym rozwojem mocy. Tych rzeczy po prostu nie ma już w naszych planach. Wiemy, że będzie to rozczarowujące dla wielu z was, dlatego chcieliśmy o tym wspomnieć, zanim porozmawiamy o harmonogramie, i szczerze mówiąc, było to naprawdę trudne dla wielu z nas i wielu ludzi w zespole, którzy włożyli w to serce i duszę.
Aaron Keller, reżyser gry, wyjaśnił, że Blizzard zamiast skupiać się na jednym-dużym trybie PvE, planuje oferować fabularne misje, które będą częścią doświadczenia – obok klasycznej rozgrywki PVP.
Jednak w przyszłości, zamiast wydawać dużą wersję PvE i zamiast wkładać cały nasz wysiłek w te pojedyncze wydania, planujemy uczynić rozgrywkę kooperacyjną i doświadczenie kooperacyjne tylko częścią naszego planu działania, więc chcemy, abyście mogli doświadczać tego częściej i bardziej różnorodnie, niż pierwotnie zapowiadaliśmy.
Studio przygotowało całą masę zawartości, którą chce oferować w formie misji z przerywnikami filmowymi. Nowości sprawdzimy w pojedynkę lub ze znajomymi.