God of War: Ragnarok traci dyrektora artystycznego. Raf Grassetti odchodzi z Santa Monica Studio
God of War: Ragnarok zadebiutował kilka miesięcy temu, ale niewątpliwie dalej jest gorącym kąskiem dla fanów gier wideo. Mówimy wszak o jednej z najlepszych produkcji ubiegłego roku i podtrzymaniu znakomitej formy deweloperskiej Santa Monica Studio. W najnowszej odsłonie przygód Kratosa zagrało praktycznie wszystko - od historii, przez optymalizację, aż po znakomicie zaprojektowaną, klimatyczną warstwę graficzną.
W kontekście tej trzeciej kwestii sytuacja nie wygląda obecnie już tak kolorowo, jak jeszcze jakiś czas temu. Okazuje się bowiem, że mury twórców podlegających pod Sony opuszcza Raf Grassetti - mężczyzna, który spędził w studiu ostatnie dziesięć lat. I przez całą dekadę działał przy okazji aspektów artystycznych w grach, które produkowane były przez utalentowaną załogę słynącą z serii God of War.
W grze z 2018 roku miał przyjemność działać jako jeden z głównych grafików, a jego wysokie standardy i bardzo dobra praca zaowocowały awansem, którego konsekwencją były prace nad God of War: Ragnarok w roli dyrektora artystycznego. Mężczyzna poinformował szeroką publikę o swojej decyzji za pośrednictwem wpisów na Twitterze, w których wyraził wdzięczność kolegom z pracy za wspaniały czas, szansę i masę doświadczenia.
Today is my last day at Sony after over a decade of being a part of this incredible journey. It's bittersweet, but above all, I am overwhelmed with gratitude for the countless opportunities I've been fortunate to have (1/4) 🧵 pic.twitter.com/Q204W7OG8A
— Raf Grassetti (@rafagrassetti) May 19, 2023
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War: Ragnarok.