Max zadebiutował w USA. Nowa platforma streamingowa oferuje ponad 35 tysięcy godzin treści
Od dziś (23 maja) amerykańscy widzowie mogą korzystać z nowej platformy streamingowej Max, która powstała z połączenia HBO Max i Discovery. To największa oferta streamingowa wideo obejmująca ponad 35 tysięcy godzin treści z różnych gatunków i kategorii. Max oferuje wszystkie programy i filmy z HBO Max, w tym oryginalne produkcje takie jak Euphoria, The Last of Us czy The Sex Lives of College Girls.
Dodatkowo, platforma zawiera bogaty katalog programów z Discovery, takich jak Diners, Drive-ins and Dives, Trixie Motel czy Christina in the Country. Na Max znajdziemy też wiele hitów kinowych, kultowych seriali i klasyków kina. Usługa jest dostępna w trzech planach abonamentowych: z reklamami za 9,99 dolara miesięcznie lub 99,99 dolara rocznie, bez reklam za 15,99 dolara miesięcznie lub 149,99 dolara rocznie oraz Ultimate bez reklam za 19,99 dolara miesięcznie lub 199,99 dolarów rocznie, który oferuje dodatkowo jakość 4K i możliwość pobierania treści na urządzenia mobilne, czy dźwięk Dolby Atmos.
Max można oglądać na wielu urządzeniach, takich jak telewizory Smart TV, komputery PC i Mac, tablety i smartfony z systemami Android i iOS, konsole PlayStation i Xbox oraz Chromecast i Roku. Platforma ma też funkcje przyjazne dla rodzin, takie jak profile dla dzieci, kontrole rodzicielskie i filtry wiekowe. Pytanie tylko, kiedy pojawi się w Polsce? Nie prędko. Najpierw usługa Max musi zadomowić się w Ameryce Północnej, potem w Łacińskiej. Następnie przyjdzie czas i na Europę, w tym Polskę. Przewidywana data startu platformy w naszym kraju to 2024 rok.