Umarł król, niech żyje król. Pora pożegnać się z FIFĄ - nadchodzi EA Sports FC
EA Sports, producent popularnej serii gier FIFA, zapowiedział, że w lipcu 2023 roku wypuści nową odsłonę, ale o innej nazwie - EA Sports FC (prawdopodobnie z numerkiem 24). To nowy krok w rozwoju interaktywnych doświadczeń piłkarskich, który ma na celu zaoferować graczom więcej treści, możliwości i innowacji.
EA Sports FC to nie tylko nowa nazwa dla gier FIFA, ale także nowa marka i tożsamość wizualna. Nowe logo jest inspirowane trójkątami, które od lat są częścią gier EA Sports - od izometrycznych polygonów tworzących grafikę gry, po trójkąty w trybie Ultimate Team, po wskaźnik gracza na każdym meczu. Trójkąt jest też symbolem rewolucji w piłce nożnej, która zaczęła się od Totalnego Futbolu w latach 70-tych.
W założeniu EA Sports FC ma być platformą dla fanów stworzoną przez fanów. EA Sports zapowiada, że będzie współpracować z ponad 300 partnerami licencyjnymi z całego świata piłki nożnej - zarówno męskiej, jak i kobiecej. Na platformie znajdziemy wszystkie znane i lubiane tryby gry, takie jak Ultimate Team, Kariera, Pro Clubs czy VOLTA Football. Będziemy też mieli dostęp do ponad 19 tysięcy piłkarzy, 700 zespołów, 100 stadionów i 30 lig z całego świata. Wśród partnerów EA Sports FC są takie organizacje jak Premier League, UEFA Champions League, UEFA Women's Champions League, La Liga Santander, Bundesliga, Ligue 1, Serie A, CONMEBOL Libertadores czy NWSL.
EA Sports FC ma być też platformą dla zmiany. EA Sports deklaruje, że będzie inwestować w rozwój piłki nożnej i wspierać społeczność piłkarską. Platforma ma promować radość, inkluzję i immersję w globalnej społeczności fanów. Poza tym, marka musi przekonać graczy do zmiany nazwy. Oznacza to, że za rok lub dwa nie będzie można kupić gry o nazwie FIFA 24 i FIFA 25. Dlatego też szykujcie się na medialną bombę marketingową i promocję nowej marki.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do EA Sports FC 24.