Netflix walczy z dzieleniem konta także w Polsce! Znamy cenę dodatkowego użytkownika
Pomimo bardzo korzystnych wyników za ostatni kwartał działalności, streamingowy gigant nie ustaje w wywieraniu wpływu na subskrybentów dzielących dostęp do platformy poza własnym gospodarstwem domowym. Netflix Polska potwierdził właśnie wysyłanie pierwszych wiadomości do widzów z naszego kraju.
Włodarze Netflixa mają pełną świadomość, ile milionów dolarów tracą przez niezwykle powszechną praktykę udostępniania hasła do konta na serwisie. Zgodnie z wielomiesięcznymi zapowiedziami i wprowadzaniem pierwszych funkcji, na kolejnych rynkach obserwowaliśmy znaczące zmiany oraz blokowanie oglądania filmów, seriali, animacji czy dokumentów poza jednym gospodarstwem. Pierwsze testy przebiegły niezwykle pomyślnie na terenie Ameryki Południowej, obecnie przyszedł czas na Polskę.
Netflix Polska od dzisiaj rozpoczyna wysyłanie wiadomości, które wywołają niemałe emocje wśród wielu widzów. Wykrycie osoby spoza danego gospodarstwa domowego zostanie wychwycone przez system, a użytkownicy otrzymają kilka opcji, by dalej korzystać z własnego profilu.
Konto Netflix jest przeznaczone do użytku w obrębie jednego gospodarstwa domowego. Wszystkie mieszkające w tym gospodarstwie domowym osoby mogą korzystać z serwisu Netflix bez względu na miejsce pobytu — w domu, poza domem czy na urlopie — i skorzystać z nowych funkcji, takich jak „Przenieś profil” oraz „Zarządzaj dostępem i urządzeniami”.
Tym samym widzowie mogą rozpocząć samodzielne opłacanie abonamentu według wybranego wariantu lub dodać kolejnego użytkownika w ramach głównego konta – funkcja ta została wyceniona na 9,99 zł na miesiąc.
Jeśli chcesz dzieli konto Netflix z kimś, kto z Tobą nie mieszka, masz kilka opcji:
- Przeniesienie profilu. Każda osoba korzystająca z Twojego konta może przenieść profil do opłacanego przez siebie abonamentu.
- Dodanie dodatkowego użytkownika. Możesz udostępnić konto Netflix osobie, która z Tobą nie mieszka, za dopłatą w wysokości 9,99 zł/mies.