NVIDIA ACE for Games. NVIDIA demonstruje technologię AI pomagającą w tworzeniu wizerunków ludzi w grach
NVIDIA proponuje deweloperom nowe narzędzia i technologiczne rozwiązania, które mają zapewnić twórcom gier możliwość tworzenia bardziej przekonujących i realistycznych postaci w grach.
NVIDIA zademonstrowała działanie swojego "Avatar Cloud Engine" (ACE for Games), pakietu technologii działającej w oparciu o realt-time'owe rozwiązania AI, stworzonej po to, by pomagać deweloperom w kreowaniu jak najbardziej realistycznych ludzkich wizerunków w grach.
NVIDIA zachwala swoją technologię ACE for Games jako narzędzie ogromnie przyspieszające pracę w tym zakresie dzięki Sztucznej Inteligencji. Firma zapewnia w oferowanym przez siebie pakiecie system generowania animacji 3D w oparciu o AI, przeznaczony dla silnika Unreal Engine oraz 2D Animation AI, mechanizm "ożywionych portretów", dzięki streamingowi wideo.
Poniższe filmiki przedstawiają pakiet NVIDIA ACE for Games w akcji. Firma zaprezentowała demo pt. Kairos, które powstało z pomocą Convai, gdzie możemy zobaczyć Jina, bohatera stworzonego przy pomocy Nvidia ACE for Games. Demo wykorzystuje również ray tracing oraz NVIDIA DLSS 3.