Nagroda w Diablo 4 za kurczaka. Wystartowała kampania promocyjna Blizzarda i KFC
Blizzard kontynuuje współpracę z popularną siecią fast foodów – zgodnie z wcześniejszymi plotkami przedsiębiorstwa przystąpiły do rozbudowanej promocji produkcji, która zabierze nas do czeluści Sanktuarium. Gracze są zachęcani do sięgnięcia po kanapki.
Twórcy serii Diablo nie od dzisiaj działają wspólnie z KFC. W marcu informowaliśmy o promocji, dzięki której chętni klienci mieli możliwość uzyskania dostępu do zamkniętych testów Diablo 4 i wcześniejszego sprawdzenia wyczekiwanej gry. Zapowiada się, że to nie koniec atrakcji – na początku miesiąca światło dzienne ujrzały pierwsze doniesienia dotyczące następnej akcji, które zostały potwierdzone.
Od 29 maja Amerykanie, którzy kupili dedykowaną kanapkę lub zestaw poprzez aplikację lub witrynę KFC, otrzymają specjalny kod uprawniający do odebrania dodatkowej zawartości w Diablo 4. Do wzięcia udziału w akcji wymagane jest posiadanie konta Battle.net oraz KFC – by odblokować wszelkie nagrody należy zsynchronizować konta.
Na jaką zawartość w Diablo 4 mogą liczyć klienci sieci ze Stanów Zjednoczonych? Do odebrania jest 5 przedmiotów, wśród których znajdziemy specjalny łuk, totem czy włócznię. Co ważne, za każdy pojedynczy zakup otrzymamy dostęp do jednej broni, a ceny produktów startują od 4,99 dolara – entuzjaści IP mają czas do 2 lipca, by odblokować ekskluzywne przedmioty i zabijać niebezpieczne kreatury wyjątkowym sprzętem.
Przypomnijmy, iż z rana informowaliśmy o przyjęciu Diablo 4 przez recenzentów – tytuł może pochwalić się naprawdę wysokimi ocenami.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Diablo IV.