Popeye w World of Warships. Wargaming zaprasza na nowe atrakcje i promuje kapitalną inicjatywę
Twórcy World of Tanks oraz World of Warships pragną świętować miesiąc dla oceanów, w tym celu nawiązali więc znakomitą współpracę z działającą od 2016 roku organizacją charytatywną. Sympatycy morskich starć zgarną szereg nagród ozdobionych wizerunkiem marynarza Popeye'a.
Kolejny kwartał, kolejne atrakcje – w czerwcu Wargaming opracował nowe wyzwania dla społeczności World of Warships. Deweloperzy pragną zwrócić szczególną uwagę na problem zanieczyszczenia największych zbiorników wodnych na świecie, dlatego oprócz dedykowanego wydarzenia, w ramach którego gracze mogą zakupić specjalną zawartość, zespół przekaże 50 tysięcy dolarów oraz 10% wpływów z akcji na Force Blue.
Force Blue jest organizacją charytatywną koncentrującą się na pomocy weteranom oraz ochronie ekosystemów wodnych. Byli żołnierze, którzy nie potrafią odnaleźć się w codziennej rzeczywistości po powrocie z misji, mogą współpracować z naukowcami oraz ekologami, ratując przyrodę.
Force Blue jest zaszczycone partnerstwem z World of Warships na rzecz światowego miesiąca dla oceanów. Chyba nie ma jednego weterana, który nie uwielbiałby Popeye'a, także współpraca z nimi to wyjątkowa szansa na rozwinięcie naszej działalności – przyznał Jim Ritterhoff, współzałożyciel i dyrektor wykonawczy organizacji.
Do World of Warships dodano najnowszą aktualizację przynoszącą europejskie niszczyciele we wczesnym dostępie, premierę panamerykańskich krążowników oraz tryb konwoju. Entuzjaści wodnych zmagań sprawdzą świeżutką zawartość, która była inspirowana jedną z kultowych postaci, Popeyem. Przez cały miesiąc mogą oni nabyć zestaw charytatywny oraz przystąpić do realizacji misji Ocal Ocean, w której każde zadanie będzie premiowane nagrodą.
Skład zestawu charytatywnego inspirowanego marką Popeye:
- ikoniczni animowani bohaterzy jako kapitani okrętów, Popeye i Bluto, każdy z własnym podkładem głosowym,
- dwie flagi,
- unikatowy kamuflaż dla pancernika USS Colorado.