Forza Motorsport z ponad 500 samochodami. Wyścigi zapewnią Ray Traced Global Illumination na PC
Turn 10 Studios odsłania kolejne karty dotyczące najnowszych wyścigów zmierzających wyłącznie na Xboksy Series X|S oraz komputery osobiste. Już wkrótce gra trafi do fanów gatunku i zainteresowani mogą zapłacić więcej, by otrzymać wcześniejszy dostęp do produkcji.
Na blogu Microsoftu oraz stronie Turn 10 Studios opublikowano dwie wiadomości zbierające najważniejsze informacje o kolejnej grze amerykańskiej korporacji – Forza Motorsport na premierę otrzyma ponad 500 samochodów i 20 całkowicie przebudowanych torów z całego świata z wieloma układami.
Fani gatunku na pewno docenią wiadomość, że w pozycji pojawi się 5 zupełnie nowych (nigdy wcześniej niedostępnych w tej serii) lokacji. Każda miejscówka otrzyma w pełni dynamiczną porę dnia z pogodą, żywymi kibicami, a same lokacje mają reagować na zmianę temperatury.
Tryb kariery zatytułowany Builders Cup pozwoli nam rywalizować z różnymi przeciwnikami, a podczas rozgrywki będziemy zdobywać kolejne ulepszenia – deweloperzy przygotowali ponad 800 usprawnień, dzięki którym będziemy mogli ścigać się z „najbardziej zaawansowanymi przeciwnikami SI”.
Zamawiając tytuł Forza Motorsport Premium Edition otrzymacie 5-dniowy, wcześniejszy dostęp do produkcji, a członkowie Xbox Game Pass, a także klienci Forza Motorsport Standard Edition i Deluxe Edition będą mogli dokupić pakiet dodatków Premium – ulepszenie pozwoli zapoznać się z grą przed oficjalną premierą.
W Forza Motorsport na Xboksie Series X zagramy w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę, a na Xboksie Series S w 1080p i 60 fps.
Deweloperzy zapewnią „ray tracing w czasie rzeczywistym na torze” i w tym wypadku mamy otrzymać „prawdziwe odbicia” w czasie rzeczywistym. Na PC możemy liczyć na wsparcie RTGI (ray traced global illumination).