3DS zbyt słaby, by pociągnąć Unreal Engine

Gry
1051V
3DS zbyt słaby, by pociągnąć Unreal Engine
Bartosz Dawidowski | 07.10.2010, 01:50

Demo techniczne Epic Citadel pokazało, że technologia Unreal Engine na iPhonie jest dużym osiągnięciem i popisem możliwości sprzętu Apple. Czy na podobne fajerwerki graficzne możemy liczyć w przypadku 3DS-a?

Demo techniczne Epic Citadel pokazało, że technologia Unreal Engine na iPhonie jest dużym osiągnięciem i popisem możliwości sprzętu Apple. Czy na podobne fajerwerki graficzne możemy liczyć w przypadku 3DS-a?xxxxx


Mark Rein z Epic wypowiedział się w sprawie potencjalnego przeniesienia Unreal Engine na nową platformę kieszonkową Nintendo. Deweloper stwierdził, że 3DS pozostaje "poniżej minimalnych wymagań sprzętowych dla naszej technologii". Wg Marka Reina "nie udałoby się zrobić gry, która wygląda jak Epic Citadel na 3DS-ie".

Czy to znaczy, że hardware Apple'a jest zdecydowanie potężniejszy, niż 3DS? Jeśli słowa pracownika Epic są prawdziwe, to tak właśnie jest. Problem w tym, że sam Mark Rein nie może zweryfikować swoich przewidywań: "nie otrzymaliśmy dev-kita 3DS, więc nie mamy możliwości sprawdzenia sprawy w 100%. Jednakże wszystko, co wiemy na temat mocy tej konsolki wskazuje na to, że jest ona poniżej naszych minimalnych wymagań".

Pamiętajmy o tym, że Nintendo nie zwróciło się do Epic z propozycją współpracy (przyznał się do tego sam Mark Rein), co może być właściwą przyczyną kąśliwych komentarzy dewelopera.


 

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper