WRC 23 miało zaliczyć wewnętrzne opóźnienie. Nie każdy będzie mógł zagrać w nową grę Codemasters
Electronic Arts wciąż nie zdecydowało się na pełną prezentację WRC 23, ale billbil-kun na łamach serwisu Dealabs ujawnił następne informacje na temat gry. Według jego informacji – tytuł zanotował wewnętrzne opóźnienie.
WRC 23 miało zadebiutować 29 lipca, więc prawdopodobnie w tym tygodniu powinniśmy otrzymać masę konkretów na temat produkcji. Electronic Arts oraz Codemasters zdecydowało się na opóźnienie i według znanego insidera – wyścigi mają zadebiutować przed 1 listopada 2023 roku.
Z powodu zmiany decyzji, informator nie może jeszcze podać ostatecznych szczegółów, ale potwierdził następne konkrety. WRC 23 ma trafić wyłącznie na PlayStation 5, Xboksach Series X|S oraz komputerach osobistych – będzie to następna gra EA, która ominie PS4 i XOne.
WRC 23 ma trafić na rynek w dwóch wersjach. W standardowej otrzymamy po prostu podstawkę, a w Edycji Mistrzowskiej pojawi się jeszcze zawartość sezonowa. Deweloperzy planują 5 aktualizacji, w których prawdopodobnie pojawią się nowe rajdy oraz samochody.
Na Dealabs pojawiły się szczegółowe osiągnięcia, które potwierdzają, że w WRC 23 pojawi się system budowania samochodów.
billbil-kun potwierdził także kilka wydarzeń, których nie zabraknie w WRC 23: Rajd Monte Carlo, Rajd Sardynii, Rajd Portugalii Vodafone, Rajd Szwecji, Rajd Iberyjski, Rajd Meksyku oraz Rajd Estonii.
Codemasters zapewni graczom klasyczną karierę, tryb mistrzowski, próby czasowe, sieciową rywalizację oraz „Momenty” – aktualnie nie potwierdzono, na czym będzie polegać ten ostatni wariant rozgrywki.