Twórcy Call of Duty: Modern Warfare 3 reagują na przeciek. Zmiana logo i nawiązanie do energetyka
Monster Energy będzie jedną z marek, która zostanie wykorzystana do promocji nadciągającej, popularnej strzelanki. Po wczorajszych doniesieniach deweloperom nie pozostało nic innego, jak zareagować na przeciek – studio wspomniało o napoju oraz wymownie zmieniło logo.
Wczoraj na portalu mogliście przeczytać o znalezisku, które ostatecznie wskazało tytuł oraz ujawniło logo tegorocznej odsłony serii Call of Duty. Nie musieliśmy zbyt długo czekać, by na głównym koncie gry na Twitterze znalazł się sugestywny wpis odnoszący się do przecieków.
Uff. Poniedziałki. Ma ktoś może napój energetyczny?
Whew. Mondays. Anyone have an energy drink they can spare?
— Call of Duty (@CallofDuty) July 24, 2023
Na wydarzenia zareagowało również Sledgehammer Games, które w pewien sposób przyznało się do rozwijania najnowszej części strzelanki. Firma odświeżyła wygląd loga, które obecnie prezentuje główną część młota, dodatkowo dorzuciła w tle nazwę studia – na uwagę zasługuje jednak styl zapisu litery „E”, która wygląda niemal identycznie jak cyfra „III” z niedawno odnalezionego loga produkcji.
@SHGames zaktualizowało zdjęcia profilowe, ukazując nowe logo studia.
Ich nowy napis potwierdza czerwone III z logo MWIII. #MWIII
👀 @SHGames has updated their profile imagery to reveal their new studio logo.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) July 25, 2023
Their new header confirms the red III of the MWIII logo. #MWIII pic.twitter.com/U2xUBX0yPr
Mówi się, że tegoroczne Modern Warfare 3 najprawdopodobniej zostanie zaprezentowane na początku przyszłego miesiąca. Wiele na to wskazuje, że we wskazanym czasie dodatkowo poznamy szczegóły 5. sezonu rozgrywek w Call of Duty: Modern Warfare 2.