Klienci PS Plus nie rzucili się na Dreams. Grę pobrało wielu graczy, ale twórcy mogli liczyć na więcej

Gry
2214V
PS Plus Premium i PS Plus Extra
Wojciech Gruszczyk | 03.08.2023, 14:32

Sierpniowa oferta PS Plus została rozbudowana o pierwsze gry, ale okazuje się, że Dreams wypróbowała tylko garstka klientów usługi Sony. Twórcy odnotowali wzrost użytkowników, jednak możemy śmiało uznać, że tytuł nie będzie hitem PlayStation Plus.

W tym tygodniu w PlayStation Plus pojawiły się cztery nowe gry dostępne za sprawą najtańszej subskrypcji Sony, ale od dnia zapowiedzi zestawienie zebrało sporo mieszanych opinii, ponieważ japoński producent zaoferował Dreams, PGA Tour 2K23, Death’s Door, a nawet Media Molecule dorzuciło do oferty Tren.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gracze mogą sprawdzić cztery produkcje, ale Dreams nie zostało wyjątkowo ciepło przyjęte przez klientów Sony – dzięki witrynie Dreamstats znamy dokładny wynik, który udało się uzyskać dzięki PlayStation Plus.

Dreams do 31 lipca, czyli przed udostępnieniem gry w ofercie, sprawdziło 2 108 161 graczy, a według najnowszych danych w produkcję zagrało 2 258 856 – jest to 150 tysięcy osób, co na papierze wygląda nieźle, ale musimy pamiętać o potencjalnej bazie odbiorców.

Według ostatnich danych Sony, PlayStation Plus subskrybuje aż 47,4 mln graczy, więc garstka klientów japońskiej korporacji postanowiła sprawdzić Dreams – tytuł first-party, który został doceniony przez dziennikarzy.

Sytuacja jest ciekawa, ponieważ Tren to nowa pozycja first-party PlayStation, która jest dostępna wyłącznie przez Dreams, więc gracze zainteresowani tytułem musieli włączyć edytor Media Molecule.

W zasadzie interesująco na pewno wygląda ogólny rezultat graczy, którzy sprawdzili ten wielki edytor marzeń – tylko 2 mln graczy kupiło tytuł japońskiej korporacji.

Źródło: pushsquare

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper