Cities: Skylines 2 z prezentacją huraganów i ekstremalnych zjawisk pogodowych. Klimat i 4 pory roku w grze
Zbliżamy się wielkimi krokami do premiery Cities: Skylines 2. Autorzy gry publikują już ostatnie materiały gameplayowe, prezentujące szczegóły na temat innowacji w nowym city-builderze.
Tym razem niestrudzony zespół Colossal Order prezentuje jak klimat i warunki atmosferyczne na 10 mapach dostępnych w Cities: Skylines 2, będą wpływać na specyfikę rozgrywki. Deweloperzy podkreślają, że wszystkie obszary zapewniają dynamicznie zmieniającą się pogodę i cztery pory roku.
Ważne będzie wybieranie mapy właśnie pod kątem panującego w danym miejscu klimatu. W strefach gorących i tropikalnych musimy się przykładowo liczyć z występowaniem huraganów czy bardzo intensywnymi opadami deszczu (a przy okazji z wyższym zużyciem prądu w metropolii w związku z masowym korzystaniem z klimatyzacji przez mieszkańców). Deweloperzy zademonstrowali wielką trąbę powietrzną w 1:50 poniższego nagrania. W zimniejszych strefach klimatycznych trudne dla działania miasta będą natomiast zimy, kiedy dochodzić będzie np. do częstych wypadków samochodowych
Warto przypomnieć, że katastrofy naturalne, takie jak huragany, dostępne były w Cities: Skylines jako płatne DLC. W przypadku Cities: Skylines 2 takie motywy pojawią się w grze, w jej standardowym wydaniu, od razu w momencie premiery.