BioWare zwalnia pracowników i zmienia strategię. Co to oznacza dla Dragon Age i Mass Effect?

Gry
1738V
BioWare
Łukasz Musialik | 24.08.2023, 16:20

BioWare, studio odpowiedzialne za takie gry jak Dragon Age, Mass Effect czy Anthem, ogłosiło, że zwalnia około 50 pracowników i przechodzi na bardziej sprawny  i skoncentrowany model rozwoju. W oficjalnym komunikacie na blogu, szef BioWare, Gary McKay, wyjaśnił, że decyzja ta ma na celu zapewnienie najwyższej jakości gier i dostosowanie się do zmieniającej się branży.

McKay zapewnił, że zwolnienia nie wpłyną negatywnie na produkcję nadchodzących gier z serii Dragon Age i Mass Effect. Pierwsza z nich, Dragon Age: Dreadwolf, ma być wyjątkowym doświadczeniem pełnym bogatych światów i postaci. Druga, której tytuł nie jest jeszcze znany, ma kontynuować historię znaną z poprzednich części. McKay dodał, że studio ma wizję, aby tworzyć gry oparte na silnych narracjach i jednoosobowej rozgrywce.

Dalsza część tekstu pod wideo

BioWare stara się też pomóc zwolnionym pracownikom w znalezieniu nowych miejsc pracy w innych studiach EA lub poza nim. McKay podkreślił, że są to utalentowani ludzie, którzy mieli duży wkład w sukces BioWare i zasługują na szacunek i wsparcie.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dragon Age: The Veilguard.

Źródło: Twitter.com

Komentarze (32)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper